Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Perkule mun yhteen kasviin on ilmeisesti pesiytynyt vihannespunkki:( Kasvi on pikkuhiljaa alkanut kellastua ja nyt katselin niin siinä on pikkusen muutamassa kohdassa hötöstä seittiä ja aivan pienen pieniä vaaleita pisteitä mitkä vähän liikkui..
Ei jaksais aloittaa mitään hirveetä myrkytys showta mutta kun tuolla kasvilla on tunnearvoa:cry:
Toimiskohan ihan mäntysuopa....:unsure:
 
vierailija
Perkule mun yhteen kasviin on ilmeisesti pesiytynyt vihannespunkki:( Kasvi on pikkuhiljaa alkanut kellastua ja nyt katselin niin siinä on pikkusen muutamassa kohdassa hötöstä seittiä ja aivan pienen pieniä vaaleita pisteitä mitkä vähän liikkui..
Ei jaksais aloittaa mitään hirveetä myrkytys showta mutta kun tuolla kasvilla on tunnearvoa:cry:
Toimiskohan ihan mäntysuopa....:unsure:
hoihei menes hitoille täältä taas.
 
Huomenta, näemmä tarttuva tauti tuo milloin sattuu torkkuminen:)
Mun ei tartte pelätä torkahtavani kun ei meinaa olla aikaa edes kahvikupillisen juomiseen:D Keittimen ääressä seisoen tänäänkin illalla hitkasin pari kuppia:rolleyes: Töissä on sentään "pakkotauot" mut siellä juon vaan vettä:)
Liian harvoin tuota tapahtuu, mutta kun se tapahtuu maistuu kyllä! Ja ne unet! Usein päikkäreillä on ihan parhaat seikkailu-unet ja ne muistaa hyvin herättyään!:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Liian harvoin tuota tapahtuu, mutta kun se tapahtuu maistuu kyllä! Ja ne unet! Usein päikkäreillä on ihan parhaat seikkailu-unet ja ne muistaa hyvin herättyään!:love:
Silloin harvoin kun mulla on tilaisuus nukkua päikkärit niin mä en jaksais herätä
ollenkaan:oops:
Jotenkin vajoon niin koomaan että ihan ehdoton minimi on pari tuntia, muuten oon
ihan töttöröö ja pahalla päällä:) Eli jos en ehdi nukkua pitkään niin parempi etten nuku ollenkaan:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Perkule mun yhteen kasviin on ilmeisesti pesiytynyt vihannespunkki:( Kasvi on pikkuhiljaa alkanut kellastua ja nyt katselin niin siinä on pikkusen muutamassa kohdassa hötöstä seittiä ja aivan pienen pieniä vaaleita pisteitä mitkä vähän liikkui..
Ei jaksais aloittaa mitään hirveetä myrkytys showta mutta kun tuolla kasvilla on tunnearvoa:cry:
Toimiskohan ihan mäntysuopa....:unsure:
teippiä pätkä ja ota sillä ne kiinni. Tee sitä päivittäin niin kauan kun viitsit. Loppuvat aikanaan.
 

Yhteistyössä