vierailija
no tuosta se sun viesti tuli sensuurin kynsistä. nyt ymmärrän.o i u ovat vierekkäin.
Kiukkua, piti kirjoittamani.
no tuosta se sun viesti tuli sensuurin kynsistä. nyt ymmärrän.o i u ovat vierekkäin.
Kiukkua, piti kirjoittamani.
viesti ei tule läpi mutta tuolla ylempänä on se sun viesti mikä pääsi läpi...eli kiukkuaa. nyt ymmärrän.
ja tarkoitat varmaan että vasemmanpuoleista... mulla on ainakin ensin u ja sitten i ja sitten oNäppäimistössä oo ii ja uu ovat vierekkäin. Piti käyttää niitä kahta oikeanpuolista.
iltaa/yötäPäivää vaan kaikille
Iltaa.Päivää vaan kaikille
hoihei menes hitoille täältä taas.Perkule mun yhteen kasviin on ilmeisesti pesiytynyt vihannespunkki Kasvi on pikkuhiljaa alkanut kellastua ja nyt katselin niin siinä on pikkusen muutamassa kohdassa hötöstä seittiä ja aivan pienen pieniä vaaleita pisteitä mitkä vähän liikkui..
Ei jaksais aloittaa mitään hirveetä myrkytys showta mutta kun tuolla kasvilla on tunnearvoa
Toimiskohan ihan mäntysuopa....
Huomenta, näemmä tarttuva tauti tuo milloin sattuu torkkuminenHuomentaaaaa!
Tein Ellut!
Iltakahvin keittoon!
Mene keskenäs vaan.hoihei menes hitoille täältä taas.
Liian harvoin tuota tapahtuu, mutta kun se tapahtuu maistuu kyllä! Ja ne unet! Usein päikkäreillä on ihan parhaat seikkailu-unet ja ne muistaa hyvin herättyään!Huomenta, näemmä tarttuva tauti tuo milloin sattuu torkkuminen
Mun ei tartte pelätä torkahtavani kun ei meinaa olla aikaa edes kahvikupillisen juomiseen Keittimen ääressä seisoen tänäänkin illalla hitkasin pari kuppia Töissä on sentään "pakkotauot" mut siellä juon vaan vettä
Silloin harvoin kun mulla on tilaisuus nukkua päikkärit niin mä en jaksais herätäLiian harvoin tuota tapahtuu, mutta kun se tapahtuu maistuu kyllä! Ja ne unet! Usein päikkäreillä on ihan parhaat seikkailu-unet ja ne muistaa hyvin herättyään!
teippiä pätkä ja ota sillä ne kiinni. Tee sitä päivittäin niin kauan kun viitsit. Loppuvat aikanaan.Perkule mun yhteen kasviin on ilmeisesti pesiytynyt vihannespunkki Kasvi on pikkuhiljaa alkanut kellastua ja nyt katselin niin siinä on pikkusen muutamassa kohdassa hötöstä seittiä ja aivan pienen pieniä vaaleita pisteitä mitkä vähän liikkui..
Ei jaksais aloittaa mitään hirveetä myrkytys showta mutta kun tuolla kasvilla on tunnearvoa
Toimiskohan ihan mäntysuopa....
Onko sulla perhehuolia, Miksi taas rähiset täällä? Menikö mies vieraisiin. Voi harmiMene keskenäs vaan.
mene ite nukkumaan.Onko sulla perhehuolia, Miksi taas rähiset täällä? Menikö mies vieraisiin. Voi harmi
Mene sä libsuklitsu harmaanamene ite nukkumaan.
BimbomaanHeräsin taas ja mikähän ambomaan unitauti muhun on iskenyt
Vatkaa vähän limppua, eli siis sormeta itseäsi, niin alkaa taas unettamaan.Heräsin taas ja mikähän ambomaan unitauti muhun on iskenyt
No ei nyvviiti tehä mitään kun kattelen Psykoa, mutta ainahan sää voit ittees vatkata.Vatkaa vähän limppua, eli siis sormeta itseäsi, niin alkaa taas unettamaan.
Mulla on pitkä matka vatkaamaan sua mutta kiitos kutsusta.No ei nyvviiti tehä mitään kun kattelen Psykoa, mutta ainahan sää voit ittees vatkata.
PsykoaNo ei nyvviiti tehä mitään kun kattelen Psykoa, mutta ainahan sää voit ittees vatkata.
Kuten näet nyt, kipeeksi siitä tulee.*röyhtäsee hiljaa*
Sori, juon samalla 0 colaa