Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Katson uutisia, hoitajamitoitus. Jos vaikka lisää hoitajia palkattaisiinkin, mistä ihmeestä 4500 hoitajaa lisää?
Jo eläkkeellä olevista varmasti osa tulisi jos tietäisivät että tilanne on taas normaali eikä sellainen kuin kymmenen viimeistä vuotta eläkkeellä oloa ennen työskennellessä.


(mun eläkkeellä oleva äitini ois mennyt tuuraamaan muttei viitsinyt kun se kiire)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
r0s
Apua apua apua....PUAaaa.-..oliko pakko muistuttaa??
*laulaa* ''lunta tulvillaaan, on raikas talvensää, ei liinakkommekaaan, nyt enää talliin jäää.''
Näyttää ihan mun aamulta. Paitsi valoisammalta. Ellen sit jotenkin saa suostuteltua mietä että ei mennä...

Kymmenen metriä pohjoistuulta Hangossa kolme metriä meren rannalta missä näkyy aava ulappa. Voin kuvitella hieman viileähköksi.
 
Näyttää ihan mun aamulta. Paitsi valoisammalta. Ellen sit jotenkin saa suostuteltua mietä että ei mennä...

Kymmenen metriä pohjoistuulta Hangossa kolme metriä meren rannalta missä näkyy aava ulappa. Voin kuvitella hieman viileähköksi.
Hei tänään kun istuin kiltisti oottamassa lekurille pääsyä:cool:, näin siinä muutaman remppamiehen:coffee: + yhyren remppanaisen ja katoin oiiiikein tarkasti, että oliko nää sää, mutta ei hää ollukkaa sää(n) mutta jos hää olis ollut sää niin oisin muuten pompannut halaamaan, silläkin uhalla, että tartutan tään taudin sulle:barefoot::love::oops:
 
r0s
Hei tänään kun istuin kiltisti oottamassa lekurille pääsyä:cool:, näin siinä muutaman remppamiehen:coffee: + yhyren remppanaisen ja katoin oiiiikein tarkasti, että oliko nää sää, mutta ei hää ollukkaa sää(n) mutta jos hää olis ollut sää niin oisin muuten pompannut halaamaan, silläkin uhalla, että tartutan tään taudin sulle:barefoot::love::oops:
Mä oon nykyään (taas) ulkohommissa. Lapio on se mistä mut tunnistaa. :) Haliakin saa ellei työmaan aita eristä. :love:
 
Joku on istunut lauteellani,:eek: sanoi pikkuLispetti!

upload_2019-10-3_21-13-32.jpeg

Nyt hyvää saunaa kaikille mänijöille! Otetaampa kunnon löylyt ja isot rommitotit ni lähtee pöpöt eikä uuvvet pöpöt pääse lisääntymään ku ovat niin jurrissa.:D
 

Yhteistyössä