Eiköhän ne oo eläkeläisiä jotka sinne menee?no muutamat isänmaanpetturit menee mutta valtaosa puskee täällä duunia läpi talven
Eiköhän ne oo eläkeläisiä jotka sinne menee?no muutamat isänmaanpetturit menee mutta valtaosa puskee täällä duunia läpi talven
En tykkää sanasta "eläkeläinen", olen mieluummin "vapaahitsari".Eiköhän ne oo eläkeläisiä jotka sinne menee?
Ole mikä olet, kunhan et ole vapaamuurari.En tykkää sanasta "eläkeläinen", olen mieluummin "vapaahitsari".
Ihana ruska. Kissa loikoilee uunin päällä. Kahvia. Tää hetki sais kestää seuraavan kuukauden, mut harmi kun nuo värit ulkona hiipuu vähitellen.
Kai se lääkäri honasi, että kuitenkin saat hiukan happea, koska pääsit vastaanotolle.Kotona ja kävin lääkärissä kirjotusten jälkeen...hengitysteistä sanoin ja siitä ettei kunnolla välillä saa happea niin ei edes hengitystä kuunneltu
No kai se sitten tällä menee ohi millä tulikin
kai ne onEiköhän ne oo eläkeläisiä jotka sinne menee?
Oli sielä työmiehiäkin!Eiköhän ne oo eläkeläisiä jotka sinne menee?
SamoinMä voisin kyllä varsin mieluusti mennä vaikka espanjaan talveksi. Tai italiaan.
Lähtisit mun mukaan Portugaliin.Samoin
Enpä muisa kuulleeni viisaampia sanoja heti pitkään aikaan.Mä, muuten, jos olisin Ellu (tai siis sinkku) ja mut kutsuttaisiin ja maksettaisiin, lähtisin nyt kaikista periaatteistani tinkien.
Vitsit, miten inhoankaan kylmää talvea!
Kaveriporukalla tekis mieli kyllä lähteä jonnekin lämpimäänMä, muuten, jos olisin Ellu (tai siis sinkku) ja mut kutsuttaisiin ja maksettaisiin, lähtisin nyt kaikista periaatteistani tinkien.
Vitsit, miten inhoankaan kylmää talvea!
Kerrot kokemuksen lämpimällä rintaäänellä tämän?sujahdat vain omaan persiiseen,siellä ehkä lämmin.
sujahdat vain omaan persiiseen,siellä ehkä lämmin.
Kerrot kokemuksen lämpimällä rintaäänellä tämän?
Hei mullakin on lasi punkkua ja ihan vaan sen takia, että selvisin tästä päivästä kunnialla!Loistavaa. Nyt on näppiksellä punkkua.
en ole ollut sun persuksissa koskaan.mutta sulla ei ole muutakaan lämmintä paikkaa kun olet niin laiha. koita tunkeutua sinne.Kerrot kokemuksen lämpimällä rintaäänellä tämän?
Saatan ehkä ottaa toisenkin lasillisen.Hei mullakin on lasi punkkua ja ihan vaan sen takia, että selvisin tästä päivästä kunnialla!
Samikset?
Miksi sä juot aina,joka päivä? onko sulla alkoholi ongelma?Saatan ehkä ottaa toisenkin lasillisen.
Mä en kun oon jo nyt pienessä sievässäSaatan ehkä ottaa toisenkin lasillisen.
Miksi sä juot aina,joka päivä? onko sulla alkoholi ongelma?
voi sä olet sairas... otahan varovasti nyt. yskänlääkkeiden ja muiden yhdistely alkoholiin ei ole välttämättä hyvä juttu.Mä en kun oon jo nyt pienessä sievässä