mulla alko harrasteauto koirimaan enkä ole saanu sitä pelaamaan ja panin sen sitte myyntiin halvalla hinnalla
meni kaupan parissa tunnissa
oli liian halvalla vai mitä suret?mulla alko harrasteauto koirimaan enkä ole saanu sitä pelaamaan ja panin sen sitte myyntiin halvalla hinnalla
mulla alko harrasteauto koirimaan enkä ole saanu sitä pelaamaan ja panin sen sitte myyntiin halvalla hinnalla
ei siellä lukenut SITÄ m.....niä, mutta syy miksi tulee, oli selvä.
oli liian halvalla vai mitä suret?
ostin keväällä raktorin, se piisaa mulle tällä erääOsta nopsaan uusi tilalle!
Sellainen, jossa ei oo yhtäainutta koirimatonta kohtaa ja jota ei kukaan huoli vuodessakaan!
*tarjoaa, ihan ilmaiseksi saa, sen ku hakee*
ostin keväällä raktorin, se piisaa mulle tällä erää
Kaikilla miehillä täytyy olla sellainen. Nyt vaan rakennat sille tallin. Mut muista et siitä saat maksaa joka vuosi mahtavan kiinteistöveron - uudesta siis.ostin keväällä raktorin, se piisaa mulle tällä erää
Perunanistutuskoneita saa kans halvallaVarmasti järkevä päätös.
vaimo on jo laittanu tallin missä on kolme pilttuutaKaikilla miehillä täytyy olla sellainen. Nyt vaan rakennat sille tallin. Mut muista et siitä saat maksaa joka vuosi mahtavan kiinteistöveron - uudesta siis.
tarjoan 50€ toimivasta laitteestaPerunanistutuskoneita saa kans halvalla
vaimo on jo laittanu tallin missä on kolme pilttuuta
voin ostaa vielä 2 raktoria
ei wanhoissa rattoreissa ole ku jotain 40-50 heppaaSä osaat olla taloudellinen!
Niissähän on paljon enemmän hevosvoimia eivätkä ne kuluta kun eivät tee työtä.
Ei ole meillä, kun ollaan vielä virkeitä ja nuoria. Mut on niitä. Tai tuossa sulle käyttöä sille vetopelinä:tarjoan 50€ toimivasta laitteesta
ei mitään järkee sellaisessa. Vai onko ne sun poikien toiveita?mulla on jo fordson ja jos laittas lisäksi massikan ja nuhvin niin sitte olis tallissa kaikki kunnon pelit
eihän harrastuksissa tarvikkaan olla järkeäei mitään järkee sellaisessa. Vai onko ne sun poikien toiveita?
No ei tietenkään, mut joku toinen voi oikeesti tarvita niitä vaikka osiksi toimimattomaan työkaluun. Onneksi niitä joku viitsii irroitella myyntiin.eihän harrastuksissa tarvikkaan olla järkeä
https://de.wikipedia.org/wiki/Gezeiten*tilt* ja töttöröö.
Kummast nää vapaapäivät tuntuvat olevan väsyttävämpiä kuin duunipäivät.
on se trumpettinen pöydänalka ainakin - helteellä vain ihan ok.ei ole perää että metalli olisi puuta kylmempää, se vain johtaa paremmin lämpöä
Homehtuu ne laarit kun siellä on kosteaa. Näin sen systeemin käytössä yli 40 vuotta sitten. Eipä kukaan niistä asiantuntijoista kovin innoissaan ollut sitä kellaria siivoamassaHyvässä kellarissa ei laarit lämpeä keväälläkään. Pussit ovat kaikista huonoin vaihtoehto perunan säilömiseen. Mulla kokemusta 30v ajalta.
eikö kukaan muistaNiinku se kivikatiska! Kaikkihan tietää jo mikä se on ollut kautta ihmisaikojen?