Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
sähän niistä omista oloistasi kerroit eikä ne kiinnosta ketään. :coffee:(n)
Luuletko että sun lässynlässyn plääääääääää kiinnostaa senkään vertaa? Mulle on ihan sama ketä kiinnostaa, kunhan jutustelen. Jos et kestä niin se ei onneks ole multa pois:) Ruoka oli erittäin maittavaa ja nautimme kahvit jälkkäriksi. Armaalle miehelleni tein kupin cappuccinoa ja itse nautin tummapaahtoista pelican rougea, rakkaat lapsikultamme saivat suklaata kun niin nätisti söivät:love: :sneaky::sneaky:
 
vierailija
Iltaa.
Minkälaisia pyykinpesuaineita ja huuhteluaineita käytätte? olisi kiva löytää joku uusi hyväntuoksuinen huuhteluaine mutta ei mikään voimakas,pistävä tai ällömakea tuoksu.
 
vierailija
Iltaa. Me käytetään hajusteettomia eikä huuhteluainetta ollenkaan joten et varmaan kyllä hyötynyt mun vastauksesta mitään:)
Ai. Etkö kaipaa mitään tuoksua? eikö pyykki jää sellaiseksi märän koiran hajuiseksi, varsinkin vanhemmat vaatteet...

Mä yleensä käytän vaatteiden pesussa hajusteetonta pyykinpesuainetta tai pesupähkinöitä mutta huuhteluainetta laitan pienen lirauksen että pyykki saa vähän tuoksua.
Lakanat ja pyyhkeet pesen josus ihan hajusteellisella pesuaineella.
 
Ai. Etkö kaipaa mitään tuoksua? eikö pyykki jää sellaiseksi märän koiran hajuiseksi, varsinkin vanhemmat vaatteet...

Mä yleensä käytän vaatteiden pesussa hajusteetonta pyykinpesuainetta tai pesupähkinöitä mutta huuhteluainetta laitan pienen lirauksen että pyykki saa vähän tuoksua.
Lakanat ja pyyhkeet pesen josus ihan hajusteellisella pesuaineella.
Ei haise. Meillä puhdistetaan säännöllisesti myös pesukone ja lakanat pestään aina 75 tai 90 asteessa joten kuumia pesuja koneelle tulee ainakin kerta viikossa. Hajuthan yleensä johtuu koneesta, tai siitä että pyykki ei ole puhdasta, mun mielestä ei ole hyvä idea peittää pahaa hajua hajusteilla vaan syy pitäisi selvittää:)
 
vierailija
Ei haise. Meillä puhdistetaan säännöllisesti myös pesukone ja lakanat pestään aina 75 tai 90 asteessa joten kuumia pesuja koneelle tulee ainakin kerta viikossa. Hajuthan yleensä johtuu koneesta, tai siitä että pyykki ei ole puhdasta, mun mielestä ei ole hyvä idea peittää pahaa hajua hajusteilla vaan syy pitäisi selvittää:)
Ei ihan totta tuokaan. jos on joku vanha paita niin kyllä se rupeaa ajastaan haisemaan.. ajattele jotain urheilutrikoitakin,paitoja, niitä ei edes voi pestä niin kuumassa niin kyllä niihin muodostuu sellainen haju jossain vaiheessa.

meillä pestään kyllä lakanat ja pyyhkeet aina kuumassa ja puhdistetaan myös pesukonetta.
 
vierailija
Luuletko että sun lässynlässyn plääääääääää kiinnostaa senkään vertaa? Mulle on ihan sama ketä kiinnostaa, kunhan jutustelen. Jos et kestä niin se ei onneks ole multa pois:) Ruoka oli erittäin maittavaa ja nautimme kahvit jälkkäriksi. Armaalle miehelleni tein kupin cappuccinoa ja itse nautin tummapaahtoista pelican rougea, rakkaat lapsikultamme saivat suklaata kun niin nätisti söivät:love: :sneaky::sneaky:
Etkö sä koskaan kaipaa mitää omaa aikuisen ihmisen elämää ton iäniäkuisen lapsiperhelässynlään tilalle?
 

Yhteistyössä