Mä en juo kossuu ikinä
Mä en juo kossuu ikinä
On huomattu..Mä juon aina kossuu
Ainakin tänään on törpötellyt kossua.On huomattu..
Ainakin tänään on törpötellyt kossua.
Kossu battery.
Kossu maistuu ja haisee sen verran pahalle, etten jois vaikka maksettais
Ei mee patterillakaan alasKossu battery.
lässynlässyn plääääääääääKylpyhuone kuurattu taas katosta lattiaan
Seuraavaksi ruoanlaittoa ja sit pitäis hätsyn pikaa hakee yksi kaverillaan oleva neitokainen myös syömään
Tänään on riittänyt virtaa paremmin kuin eilen, liekö aurinko auttanut asiassa
Mä en oo koskaan pystyny juomaan energiajuoma drinkkejä, mulle on aina tullut heti huono olo vaikka ois kuinka hyvät pohjat ollut alla. Battery yms. sellaisenaan menee kyllä ilman että tulee huono olo.Kossu battery.
Kerro vaan lisää kotioloistasilässynlässyn plääääääääää
Mä oon harvoin juonut sitä. Saattanut yhden juoda illan aikana.Mä en oo koskaan pystyny juomaan energiajuoma drinkkejä, mulle on aina tullut heti huono olo vaikka ois kuinka hyvät pohjat ollut alla. Battery yms. sellaisenaan menee kyllä ilman että tulee huono olo.
sähän niistä omista oloistasi kerroit eikä ne kiinnosta ketään.Kerro vaan lisää kotioloistasi
Luuletko että sun lässynlässyn plääääääääää kiinnostaa senkään vertaa? Mulle on ihan sama ketä kiinnostaa, kunhan jutustelen. Jos et kestä niin se ei onneks ole multa pois Ruoka oli erittäin maittavaa ja nautimme kahvit jälkkäriksi. Armaalle miehelleni tein kupin cappuccinoa ja itse nautin tummapaahtoista pelican rougea, rakkaat lapsikultamme saivat suklaata kun niin nätisti söivätsähän niistä omista oloistasi kerroit eikä ne kiinnosta ketään.
Iltaa. Me käytetään hajusteettomia eikä huuhteluainetta ollenkaan joten et varmaan kyllä hyötynyt mun vastauksesta mitäänIltaa.
Minkälaisia pyykinpesuaineita ja huuhteluaineita käytätte? olisi kiva löytää joku uusi hyväntuoksuinen huuhteluaine mutta ei mikään voimakas,pistävä tai ällömakea tuoksu.
Ai. Etkö kaipaa mitään tuoksua? eikö pyykki jää sellaiseksi märän koiran hajuiseksi, varsinkin vanhemmat vaatteet...Iltaa. Me käytetään hajusteettomia eikä huuhteluainetta ollenkaan joten et varmaan kyllä hyötynyt mun vastauksesta mitään
Ei haise. Meillä puhdistetaan säännöllisesti myös pesukone ja lakanat pestään aina 75 tai 90 asteessa joten kuumia pesuja koneelle tulee ainakin kerta viikossa. Hajuthan yleensä johtuu koneesta, tai siitä että pyykki ei ole puhdasta, mun mielestä ei ole hyvä idea peittää pahaa hajua hajusteilla vaan syy pitäisi selvittääAi. Etkö kaipaa mitään tuoksua? eikö pyykki jää sellaiseksi märän koiran hajuiseksi, varsinkin vanhemmat vaatteet...
Mä yleensä käytän vaatteiden pesussa hajusteetonta pyykinpesuainetta tai pesupähkinöitä mutta huuhteluainetta laitan pienen lirauksen että pyykki saa vähän tuoksua.
Lakanat ja pyyhkeet pesen josus ihan hajusteellisella pesuaineella.
Ei ihan totta tuokaan. jos on joku vanha paita niin kyllä se rupeaa ajastaan haisemaan.. ajattele jotain urheilutrikoitakin,paitoja, niitä ei edes voi pestä niin kuumassa niin kyllä niihin muodostuu sellainen haju jossain vaiheessa.Ei haise. Meillä puhdistetaan säännöllisesti myös pesukone ja lakanat pestään aina 75 tai 90 asteessa joten kuumia pesuja koneelle tulee ainakin kerta viikossa. Hajuthan yleensä johtuu koneesta, tai siitä että pyykki ei ole puhdasta, mun mielestä ei ole hyvä idea peittää pahaa hajua hajusteilla vaan syy pitäisi selvittää
Etkö sä koskaan kaipaa mitää omaa aikuisen ihmisen elämää ton iäniäkuisen lapsiperhelässynlään tilalle?Luuletko että sun lässynlässyn plääääääääää kiinnostaa senkään vertaa? Mulle on ihan sama ketä kiinnostaa, kunhan jutustelen. Jos et kestä niin se ei onneks ole multa pois Ruoka oli erittäin maittavaa ja nautimme kahvit jälkkäriksi. Armaalle miehelleni tein kupin cappuccinoa ja itse nautin tummapaahtoista pelican rougea, rakkaat lapsikultamme saivat suklaata kun niin nätisti söivät
Miten se on sulta pois jos joku on perhe elämäänsä niin tyytyväinen, että haluaa jakaa päiviensä pienetkin ilot muille?Etkö sä koskaan kaipaa mitää omaa aikuisen ihmisen elämää ton iäniäkuisen lapsiperhelässynlään tilalle?