Höh. HalausEilen tuli aika ikävä olo. Jos mies halusi nähdä vain seksin takia. Minä en syty etukäteen sovitusta panotreffistä, päinvastoin. Täällä haukutaan pihtaajaksi.
Höh. HalausEilen tuli aika ikävä olo. Jos mies halusi nähdä vain seksin takia. Minä en syty etukäteen sovitusta panotreffistä, päinvastoin. Täällä haukutaan pihtaajaksi.
en minä ainaskaan pahastuisi jos joku hyvännäkönen diakonissa tulis meille kaffeelleJuuh,noilla jehovilla on valtakunnansali tuossa alle parin kilometrin päässä
Pysyisivät vaan siellä
Huh luojan kiitos ei tuu
Pelottavaa kun 2 oikein leveästi hymyilevää nutturanaista tulee ovelle ja kysyy oonko miettinyt miten elämä on kärsimystä ja entä jos sitä kärsimystä ei enää olisi
Kyllä siinä pelästyy ja kovasti
Jooh,enkä kyllä halunut keskustellaNo tuo kuulostaa sille kun ne haluaisi tappaa sut tai kehottaa itsemurhaan.... hyi
Jehovien kans vois elämä muuttua aika kärsimykseksi...Juuh,noilla jehovilla on valtakunnansali tuossa alle parin kilometrin päässä
Pysyisivät vaan siellä
Huh luojan kiitos ei tuu
Pelottavaa kun 2 oikein leveästi hymyilevää nutturanaista tulee ovelle ja kysyy oonko miettinyt miten elämä on kärsimystä ja entä jos sitä kärsimystä ei enää olisi
Kyllä siinä pelästyy ja kovasti
minä tunnen yhen jehovalaispariskunnanJehovien kans vois elämä muuttua aika kärsimykseksi...
Kai ne ihmisinä on mukavia...minä tunnen yhen jehovalaispariskunnan
ihan mukavia ihmisiä ovat
Ei ne oo hyvännäkösiä. 55-v. Kirsti jolla muutamat kirkkokahvitukset on jysähtäny vyötärölle.en minä ainaskaan pahastuisi jos joku hyvännäkönen diakonissa tulis meille kaffeelle
Mie en tykkää siitä kun käydään ovikelloa pimputtelemassa halutaan keskustella vaikka mistä. Saavat uskoo mihin lystäävät ja keskustella keskenään.minä tunnen yhen jehovalaispariskunnan
ihan mukavia ihmisiä ovat
55 on ihan hyvä ikä ja ei ole väärin jos on vähän muotojaEi ne oo hyvännäkösiä. 55-v. Kirsti jolla muutamat kirkkokahvitukset on jysähtäny vyötärölle.
Täällä oli pitkästä aikaa vähän viileempi päivä, mutta vaan vähän onneksi.Heips!
Tyngäksi jäi työpäivä tänänkin mutten jaksa olla äksy. Kuumakin kun oli.
joo, kuumapuumien ei tartte äksyilläHeips!
Tyngäksi jäi työpäivä tänänkin mutten jaksa olla äksy. Kuumakin kun olen.
joo, haluaisin saada kuumaa puumaa
Mie taisin joskus sanoa että oon ateisti enkä usko jumalaan,moneen vuoteen eivät käynneet,nyt taas tulivat käymään.Mun mies on aika höveli jehoville. Mut kerran mä avasin oven, latelin niille parit Raamatun jakeet, eikä oo tällä tontilla näkyny...
Varmaan kirjoittivat vihkoonsa "Siellä Kaunokaiskujalla asuu mukava mies mut sillä on hyvin hankala vaimo".
Täällä oli aamulla +13 ja nyt + 18Täällä oli pitkästä aikaa vähän viileempi päivä, mutta vaan vähän onneksi.
Siitä vaan,minua vaan ei kiinnosta uskontoasiaten minä ainaskaan pahastuisi jos joku hyvännäkönen diakonissa tulis meille kaffeelle
ei muakaan ihan hirveesti mutta jos ne tuodaan esille sopivassa paketissa niin voin kuunnellaSiitä vaan,minua vaan ei kiinnosta uskontoasiat
Selvä, lähetän sulle yhen sellasen.55 on ihan hyvä ikä ja ei ole väärin jos on vähän muotoja
laita sille pullaa mukaan, minä kun en leivoSelvä, lähetän sulle yhen sellasen.
Älä keitä kahvia, ei sen maha siedä sitä kuitenkaan enää.laita sille pullaa mukaan, minä kun en leivo
kahveet keitän
Krut, sulle on korvapuusti tiedossa.Selvä, lähetän sulle yhen sellasen.
voidaan litkiä teetäkiÄlä keitä kahvia, ei sen maha siedä sitä kuitenkaan enää.
*Kuvittelee maailman komeimman 35-vee diakonin kolkuttavan Kaisin ovelle*Siitä vaan,minua vaan ei kiinnosta uskontoasiat