Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Juuh,noilla jehovilla on valtakunnansali tuossa alle parin kilometrin päässä :unsure::sneaky:
Pysyisivät vaan siellä :cautious:
Huh luojan kiitos ei tuu :D:LOL:
Pelottavaa kun 2 oikein leveästi hymyilevää nutturanaista tulee ovelle ja kysyy oonko miettinyt miten elämä on kärsimystä ja entä jos sitä kärsimystä ei enää olisi :unsure::confused:
Kyllä siinä pelästyy ja kovasti o_O
en minä ainaskaan pahastuisi jos joku hyvännäkönen diakonissa tulis meille kaffeelle
 
Juuh,noilla jehovilla on valtakunnansali tuossa alle parin kilometrin päässä :unsure::sneaky:
Pysyisivät vaan siellä :cautious:
Huh luojan kiitos ei tuu :D:LOL:
Pelottavaa kun 2 oikein leveästi hymyilevää nutturanaista tulee ovelle ja kysyy oonko miettinyt miten elämä on kärsimystä ja entä jos sitä kärsimystä ei enää olisi :unsure::confused:
Kyllä siinä pelästyy ja kovasti o_O
Jehovien kans vois elämä muuttua aika kärsimykseksi...(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mun mies on aika höveli jehoville. Mut kerran mä avasin oven, latelin niille parit Raamatun jakeet, eikä oo tällä tontilla näkyny...

Varmaan kirjoittivat vihkoonsa "Siellä Kaunokaiskujalla asuu mukava mies mut sillä on hyvin hankala vaimo". :D
 
Mun mies on aika höveli jehoville. Mut kerran mä avasin oven, latelin niille parit Raamatun jakeet, eikä oo tällä tontilla näkyny...

Varmaan kirjoittivat vihkoonsa "Siellä Kaunokaiskujalla asuu mukava mies mut sillä on hyvin hankala vaimo". :D
Mie taisin joskus sanoa että oon ateisti enkä usko jumalaan,moneen vuoteen eivät käynneet,nyt taas tulivat käymään.
Kerran avasi mies oven,taustalla soi hevi ja mies on pitkätukkainen ja mustissa vaatteissa,mies kysyi no mitä ? Tais naiset vaan kahtoi pitkään ja häipyi ovelta,olikin pitänyt laittaa mies avamaan ovi.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä