Säästittekö esikoisen vaatteet seuraavalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä säästin kaikki toiselle ja sitten kun tulin raskaaksi uudelleen, niin ajattelin että nyt on kaikki vauvalle. Tietysti jos toinen on poika niin sitten vähän vaatetta lisää, mutta ekalla oli paljon vaatetta mikä sopii kummalle vaan. Sitten np-ultrassa selvisi, että kaksoset tulossa ja se siitä sitten. Kaikki oli hommattava toiselle , lisäksi uudet rattaat ja vielä laajennettava asuintiloja.

Säästin kaikki toiselle lapsellemme, jonka jälkeen olen sitten osan antanut pois lasten serkulle, ja nyt mitä on jäljellä niin säästyi tälle kolmannelle, joten toivotaan sitten että kolmaskin olisi tyttö.

Juu, vaikka seuraavasta ei ollut tietoa/toivetta. Sinne varastoon "unohtuivat"...kolmannellekin jäi toisen vaatetta, mutta nyt olen ihan tietoisesti yrittänyt hankkiutua eroon kaikista vaavin vaatteista...mut onhan se toisaalta haikeeta sekin. :snotty:

Muutamia ihan vauvanvaatteita säästin. Nykyään en säästele , vaan laitan myyntiin. Tytöillä ikäeroa 3v. Olen varmaan aika turhamainen , mutta kolmessa vuodessa maku ja muoti muuttuu aika paljonkin (värit ja oma mieltymys )

Yhteistyössä