Säärikarvat, paras tapa poistaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Äitee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"Äitee"

Vieras
Meidän teinillä pitäisi poistaa säärikarvat nyt ensimmäistä kertaa, itse olen miettinyt että veisin ihan ammattilaisille ja sokeroisivat sääret, onko huono idea?

Itseltäni vain sheivaan mutta en tytölle halua sitä rumbaa...

Kertokaas mielipiteitä ja kokemuksia? Mikä olisi paras tapa, kestävin?

Kiitos!

Mä vahaan tai poistan epilaattorilla, joskus sheivaan.... Vie vaan ammattilaiselle jos raaskit, mä olisin ollut ainakin teininä todella mielissäni :) Mä poistan itse karvat kun en malta käydä missään kauneushoitolassa niiden takia ja saan itse asian hoidettua hyvin kun on vuosien harjoitus takana.

Riippuu varmaan, että millaset karvat!

Itsellä vaaleat ja kasvaa hitaasti ja huomaamattomasti, joten sheivaus on vaivatonta. Jos ois kauhee tumma sänki pari päivää sheivauksesta, niin voisin harkita maksavani sokeroinnista.

[QUOTE="eltsu";23753502]Riippuu varmaan, että millaset karvat!

Itsellä vaaleat ja kasvaa hitaasti ja huomaamattomasti, joten sheivaus on vaivatonta. Jos ois kauhee tumma sänki pari päivää sheivauksesta, niin voisin harkita maksavani sokeroinnista.[/QUOTE]

Niin kun en voi tietää kuinka vauhdikkaasti kasvaa takaisin kun ei ole ennen poistettu. Eli todella vaaleat ja pitkät ovat karvat tällä hetkellä. Mutta kyllä taidan viedä ammattilaiselle, hinta n.25€ niin ei liian paha.

toihan olisi tosi kiva jos äiti veisi sokeroitavaksi. Ihan siis näitä äiti-tytär juttuja. Sittenhän voi ostaa omia vahaliuskoja, veetillä esimerkiksi on. Tai miettiä epilointia, sheivausta.

[QUOTE="joopa";23753593]toihan olisi tosi kiva jos äiti veisi sokeroitavaksi. Ihan siis näitä äiti-tytär juttuja. Sittenhän voi ostaa omia vahaliuskoja, veetillä esimerkiksi on. Tai miettiä epilointia, sheivausta.[/QUOTE]

Näitä Veetin liuskoja olen miettinyt ihan itsellenikin, ovatkohan kuinka toimivia? Vaikeita käyttää? Itse kun tosiaan vain sheivailen, joskus kokeillut jotain Veet-tuotteita vuosia sitten.

Kainalokarvat tyttö on sheivannut nyt kerran, niihin voisi kokeilla jotain vahaliuskoja nyt seuraavaksi.

Tiedä sitten olisiko tuo tytöstä niin kivaa kun äiti vie sokeroitavaksi mutta en halua että hän kärsii ja tuntee olonsa huonoksi kun ei voi pitää kivaa hametta tms. :)

Ne Veetin liuskat on ihan helppoja käyttää, mutta sattuu tietysti jonkin verran ja alkuun voi tulla pelkkää sotkua jos ei heti osaa oikeaa tekniikkaa. Vahaläpysköitä lämmitetään käsien välissä, silitetään ihoon kiinni ja repäistään oikeassa kulmassa. Mä ostin epilaattorin kun noihin menee aika paljon rahaa ainakin tällä karvamäärällä...

Mä sotkin niillä vahaliuskoilla itteni, lattiat ja kaikki muutkin paikat :D Siis täys tumpelo, käytän vaan veetin voidetta tai sit höylää...joskus kävin kosmetologilla, mutta en nykyään pahemmin ole käyny.
Et veetiä tahtois lapsellesi? Tietty siinä on kaikenmaailman kemikaalit, mut olis aika helppo käyttää.. mä käytän niitä muutaman minuutin voiteita suihkun yhteydessä. Vaikka sokerointi olis kyllä kiva, ihan näin aikuisellekin :)

Tällä karvamäärällä ja vauhdilla mitä mulla karvat kasvaa,olen huomannut että epilaattori on todella käytännöllinen. Täytyy vaan muistaa kuivahieroa ihoa ja kuoria, ettei sitten karvat ala kasvaa ihon sisään... se ikävää kunjoutuu kaivaa tuppea ulos :(
Mutta jos mulla olis rahaa käytössä niin että sokerointi tai ammattilainen sais poistaa, niin antaisin poistaa koska mikäs sen mukavampaa kuin vaan olla.

Mä sotkin niillä vahaliuskoilla itteni, lattiat ja kaikki muutkin paikat :D Siis täys tumpelo, käytän vaan veetin voidetta tai sit höylää...joskus kävin kosmetologilla, mutta en nykyään pahemmin ole käyny.
Et veetiä tahtois lapsellesi? Tietty siinä on kaikenmaailman kemikaalit, mut olis aika helppo käyttää.. mä käytän niitä muutaman minuutin voiteita suihkun yhteydessä. Vaikka sokerointi olis kyllä kiva, ihan näin aikuisellekin :)

No tuollaisia voiteita voisin huomenna katsoa, mietin vain justiinsa niitä kemikaaleja. Mulle kyllä kävisi noiden liuskojen kanssa kuten sullekin, uskoisin ainakin. Body Shopin jotain ainetta/vahaa kerran käytin, ystävälläni kun oli niin kokeilin, sillä kyllä lähti hienosti mutta aika sotkuista oli.

[QUOTE="sunflower20";23754251]Tällä karvamäärällä ja vauhdilla mitä mulla karvat kasvaa,olen huomannut että epilaattori on todella käytännöllinen. Täytyy vaan muistaa kuivahieroa ihoa ja kuoria, ettei sitten karvat ala kasvaa ihon sisään... se ikävää kunjoutuu kaivaa tuppea ulos :(
Mutta jos mulla olis rahaa käytössä niin että sokerointi tai ammattilainen sais poistaa, niin antaisin poistaa koska mikäs sen mukavampaa kuin vaan olla.[/QUOTE]

Täytyy tuollaista epilaattoria sitten jatkossa miettiä kun näkee kuinka vauhdikasta tytöllä karvankasvu on, kunhan nyt ensimmäisen kerran saataisiin ne sääret karvattomiksi...

Yhteistyössä