Saara Aalto & kihlattunsa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti

Mikä on kiivi?

  • Hedelmä

    Ääniä: 0 0,0%
  • Vihreä, hedelmä

    Ääniä: 2 100,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    2
matola
Tuota joo, onhan se silleen heteromiehen mieleen tämä Saara Aalto ¨toisinkuin tuleva Meri Aalto.

Mitäs sanotte siihen, kohta viettävät häitänsä, oliko Meri parempi ku Teemu Roivainen, kysymys jää ikuiseksi mysteeriksi.




Kahtokaapa muuten onko samat näissä.
 
vierailija
Minusta tuli just bisse. Kenties jopa lepakko. Laulu on tasapaksua puuroa, sävellajit särähtää korvaan. Lausunta tökkii. Mutta tuloo nyt. Onhan hän seksikäs asf. Mie haluun Saaran! Mikä kissa. MeeoooowH!
 
vierailija
Toi sopanen on ruma ja ällöttävä. Mä en tajua. Kuin saara aalto, häikäisevä ja kaunis voi olla tuollasen pikkusen palleron ruman lepakon kanssa. Ja mitään ei oo lepakkosuhteita vastaan. Mut noi ei vaan sovi yhteen mitenkäänpäin. Toi sopanen on tuollanen riippakivi joka luulee itsekin olevansa jotenkin suosittu mut kulkee vaan saaran varjoissa.
 
vierailija
Toi sopanen on ruma ja ällöttävä. Mä en tajua. Kuin saara aalto, häikäisevä ja kaunis voi olla tuollasen pikkusen palleron ruman lepakon kanssa. Ja mitään ei oo lepakkosuhteita vastaan. Mut noi ei vaan sovi yhteen mitenkäänpäin. Toi sopanen on tuollanen riippakivi joka luulee itsekin olevansa jotenkin suosittu mut kulkee vaan saaran varjoissa.
Noi on muutenkin kauheen epäsuhta pariskunta. Meri on vaan läheisriippuvainen fanityttö. Se elää kaiken vaan Saaran kautta. Palvoo Saaraa ja kaikki liittyy aina vaan Saaraan. Omaa elämää sillä ei oo.
Haluisin tykätä Saarasta mut valitettavasti hän vaikuttaa narskulta. Mä en ainakaan kestäis siipalta tollasta lapsellista liimautumista mitä meri tekee. Vaan narsku voi nauttua kun toinen takertuu ja unohtaa oman elämän.
Meri oli pari vuotta sitten ihan sievä ollessaan normaalipainoinen. Ylipaino ei kaunista ketään. Meri laikkarille vähintään, hiukset vois leikata tyylikkäämmin ja päälle jotain naisellista rekkalesbo kuteiden sijasta. That's it.
 

Yhteistyössä