Saanko minä miehenä pettää?

• Viestiketjun aloittaja Mennyt mies
  • Ensimmäinen viesti
Äijän köriläs
Ei saa pettää. Jo pettämisellä uhkailu torpedoi ihan viimeistään kaikki onnistumisen mahdollisuudet.

Ap sanoo että kaikki on muuten hyvin paitsi seksi. En usko. Ap:lla ehkä on kaikki hyvin, mutta vaimolla ei taatusti ole kaikki hyvin. Seksin jatkuva epäonnistuminen kertoo että joku muu asia suhteessa ei ole tasapainossa ja oikein. Voin hyvin kuvitella, että sellainen asenne, jossa toista ollaan pettämässä ymmärtämisen ja rakastamisen sijaan on aivan varmasti ainakin osa sitä ongelmaa.
Onneksi olkoon, hienosti vieritetty miehen syyksi! Mammapalstalta pärähtää!

Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Äijän köriläs;28265805:
Onneksi olkoon, hienosti vieritetty miehen syyksi! Mammapalstalta pärähtää!
Niin no, mieshän tässä on tullut tädeiltä hakemaan sympatiaa pettämisaikeilleen. Luulee varmaan täältä saavansa jotain seuraa. Että eipä kovin ihanalta tapaukselta vaikuta.

"vieras"
NO capish. Jos vaimo pihtaa, oli syy mikä hyvänsä, vaimo ottaa sen riskin että mies pettää ennemmin tai myöhemmin. Vaimon pihtaaminen ei voi olla pätevä syy rikkoa lasten ehjä koti ja koko elämä. Jos käy vaan kassinsa tyhjentämässä jossain, ei vaimon tartte siitä välttämättä tietää eikä sen takia tartte vaimon mieltä pahoittaa.

Kotona kaikki jatkuu kuten ennenkin, vaimo saa olla rauhassa ja perhe-elo jatkuu. Ihan oikeesti, ei se paneminen niin paha juttu ole. Tuo nipotus on vain yhteiskunnan "totutuista toimintatavoista" johtuvaa kaksinaismoralismia.
Jos mies käy tyhjentämässä kassinsa luvatta jossain muussa ihmisessä kuin vaimossaan, niin kyllä se mies silloin on se, joka sen ehjän kodin ja koko elämän rikkoo.

Onneksi mun mies on samoilla linjoilla mun kanssani; raskaana ollessa seksi oli meillä ihan minimissä (ei vaan haluttanut), olis ollut ihan kamalaa jos oma mies ois noin löyhä moraaliltaan ja olisi pettänyt mua. Onneksi näin ei ole, eikä tarvitse antaa sen takia, että pelkää miehen muuten jättävän. Sellainen toiminta ei muuten myöskään kuulu mun mielestä ehjään ja toimivaan perheeseen. :)

No se on kuule ihan sun ja sun moraalis välinen asia. Ja pikkasen omantuntoskii.
Että miten on, kannattaako vai ei? Toisaalta ei meillä ole kun tää yksi elämä joten kai sitä pikkasen kannattaa miettiä elääkö sitä parhaalla mahdollisella tavalla.

"vieras"
Itse en tässä kyllä ymmärrä tuota kommenttia minkä usein kuulee tällaisessa tilanteessa, niin kuin nytkin ap.lta.
On näin iso ongelma avioliitossa ja se ongelma on kestänyt kohta 10 vuotta kuten ap. kertoi. Ja on yritetty kaikkensa että saisi paremman seksielämän ja on käyty terapiassakin. Ja ongelmat on kärjistyneet siihen pisteeseen että ap. on valmis pettämään.

Niin se mitä minä en ymmärrä tässä on että kun sanotaan sitten että jos kerran ongelmaan ei löydy ratkaisua ja vaimo ei suostu yhdessä yrittämään ratkoa asiaa, niin sitten ei jää muuta mahdollisuutta kuin erota, niin ap. vastaa että ei halua erota koska on taloa ja mökkiä ja autot ja muutenkin yhteinen elämä on muuten hyvää jos seksi vain unohdetaan.

En vain ymmärrä että miten se muu elämä voi olla niin hyvää kun on tällainen ongelma. Eikö se muka vaikuta ihan kaikkeen, koko muuhun elämään ja vaimon kanssa olemiseen kun on tällainen asia välissä. Ja eikö tämä seksittömyys muka katkeroita ap.tä yhtään, tarkoitan niin etteikö se sitten näy muilla osa-alueilla? Joku viisas joskus sanoi että kun seksi on kunnossa parisuhteessa niin se on 10% siitä suhteesta, ja kun seksi on ongelma niin siitä tulee 90% suhteesta.

Ja sitten se että sanotaan ettei haluta rikkoa lasten kotia. No eiköhän ne lapset mieluummin elä eronneessa perheessä kuin vielä yhdessä olevassa jossa äiti ja isä ehkä näyttelee hyvinvoivia ja yrittävät koko ajan peitellä ongelmiaan lapsilta. Kyllä ne lapset huomaa sen että jokin on vialla! Ja ne aistii sen pinnan alla olevan huonon ilmapiirin, varsinkin kun on noin isosta ongelmasta kysymys.

Ja sitten tuo omaisuus, en vain tajua mikä siinä on sellaista joka tekee onnellisemmaksi kuin se että olis onnellinen parisuhde. Ts. mieluummin pidetään kiinni omaisuudesta kuin annetaan itselle mahdollisuus löytää uusi onnellisempi parisuhde ja aluksi edes onnellisempi minä kun tottahan se on että tuo ongelma katkeroittaa miehen tällä menolla kokonaan.

.....
Jos hänellä on salarakas? ;D

Itselläni on seksisuhde naiseen, joka on naimisissa miehen kanssa ja heillä on lapsiakin. Olen siis itsekin nainen. Olemme naisen kanssa muutenkin ystäviä. Heillä ei ole miehensä kanssa seksielämää juuri lainkaan enää. Mies ei kuulemma sytytä enää millään tavalla.

Hanki säkin salarakas niin kaikki on tyytyväisiä.

Rouvan kanssa on puuhasteltu pedissä noin 6-7kk sitten ja meno ei ainakaan villimäksi ole menossa. Asiasta on keskusteltu, mutta vaimoa ei seksi kiinnosta pätkän vertaa. Ei halua oikeastaan puhua koko hommasta, eikä näe lähes seksittömässä suhteessa mitään ongelmaa. Silloin kun jotain tapahtuu, rouva makaa alla patjana ja odottaa, että minä saan hommat hoidettua. Vaimon viriliteetti ja libido ovat pakastimen tasolla. Olenkin sanonut hänelle, että jos kotona ei tule hellyyttä ja seksiä, niin minä kyllä saan sitä muualatakin. Tämä johtaa 100% riitelyyn siitä, että aion pettää. Koskaan en ole (vielä) pettänyt, mutta lähellä on ollut.

Mitä mieltä olette armon mammaväki, siirrynkö aidan vihreämmälle puolelle?
Ero ja sitten, voi mennä etsimään parempaa. Onko kertonu, mitään oikeeta syytä, miksi seksi ei kiinnosta?
En kyllä itse pystyis seksittömässä suhteessa olemaan ja ihan nainen olen. Mun mielestä epänormaalia, jos ihminen jotenkin tukahduttaa luonnolliset tarpeensa ja halunsa. Jos suhde ei onnistu, niin miksi siihen pitäis jäädä itteään kiusaamaan ja kiduttamaan, menee elämä hukkaan ja kasvattaa vaan katkeruutta. Mieti, mikä olis sulle parempi. Me ei kuitenkaan voida tehdä ratkaisua sun puolesta, sää teet sen itse.

Shaloom
HAHAHAHAAHAHAHAAA!!! Vanha suomalainen pikkumunainen läskimahainen kaljaa ryystävä äijä ihmettelee miks vaimoa ei hotsita! Katso peiliin tai katso miten etelämmästä tulleet miehet osaavat olla tosimiehiä, näyttää hyvältä ja vielä kun varustuskin on kunnossa, niin kylle meidän etuoikeutettujen naisten kelpaa!

minun mielestäni
Mies saa pettää, on silloin pelimies.
Nainen ei saa, jos pettää niin on huora, lutka, lapsistaan piittaamaton, huono äiti, kelvoton vaimo, perheenrikkoja, halpa nainen.

Tämä ei ole ironiaa vaan minun mielipide.

Yhteistyössä