Saanko marmattaa miehestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Villa Koira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Villa Koira

Jäsen
18.04.2006
367
0
16
Mies lomalla, ollaan oltu perheen kanssa, laiskoteltu, tehty remonttia jne. Määä olen koittanut sanoa, että haluaisin tehdä jotain kivaa, lähteä jonnekin, MUTTA...mä joudun sitten sen itse aina ja todellakin aina järjestämään... Mies on ihana, mutta joskus olis niiiiiiiiin kiva, kun se järkkäis jotain. Olen kyllä sille sanonutkin sen monta kertaa suoraan, että kyllästyttää järkätä kaikki menot ja tekemiset...Mutta mitään ei oo tapahtunut...

Joskus olis kiva yllättyä :snotty:

tiedän tasan mistä puhut :hug:
nyt sitten mies järjesti salaa meille reissun ja sekin levis reisille kun mun lukujärjestys tuli postissa ja luettelin sille päivämääriä mitä lauantaisin on koulua ja yhden lauantain kohdalla mies kysy et kuin pakollinen se on ja sehän on just ainoa tän kevään la jolla on pakkojenpakko olla, joten pettyneenä mies perui yllärinä varaamansa laivareissun :( :( :(
olin niin vihanen siitä että miks mulla on aina näin paska säkä. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
mulla oli tuo järkkääjän rooli entisessä liitossa. nykyisessä ei oo, ku sanoin, etten taho sitä ristiä enää. yhdessä nykyään järkätään.

Joo, no miestä en halua vaihtaa, muutoin on oikein hyvä mies. En usko, että tästä paranis ja minäkään en varmaan täydellinen ole, mutta vaihtelua olis kiva saada neljään seinään itsekin.

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
tiedän tasan mistä puhut :hug:
nyt sitten mies järjesti salaa meille reissun ja sekin levis reisille kun mun lukujärjestys tuli postissa ja luettelin sille päivämääriä mitä lauantaisin on koulua ja yhden lauantain kohdalla mies kysy et kuin pakollinen se on ja sehän on just ainoa tän kevään la jolla on pakkojenpakko olla, joten pettyneenä mies perui yllärinä varaamansa laivareissun :( :( :(
olin niin vihanen siitä että miks mulla on aina näin paska säkä. :ashamed:

Voi kurja :( Varmaan miestäsikin harmitti tosi paljon.

no harmitti. ja sittenpä sovittiinkin,et ei enää yllätyksiä. yhdessä sovitaan päivät jne. ja siis nimenomaan reissut sovitaan yhdessä,kyllähän sitä muitakin yllätyksiä on kun matkat :whistle: ;)

Myös meillä minä olen jo 10 v järjestänyt kaikki menot, risteilyt, ulkomaanmatkat, kotimaan kesälomareissujen reittisuunnitelmat, mökki- ja hotellivaraukset, kylpyläreissut ja isommat shoppailukeikat. Tylsää joo mut ei voi mitään. Miehestä ei ole suunnittelijaksi. Muuten hyvä ja kunnollinen mutta hieman vätys jossain suhteessa...

Meillä ihan sama... Ukkonen tossa joulukuussa muistaakseni sano että eikös voitaskin lähtee tammikuussa kahestaan laivalle... No tottahan mulle sellanen käy... Mutta arvaapas vaan onko ukkonen tehny asian eteen mitään?!? Juu ei ole ei...

Yhteistyössä