T
tiutti!
Vieras
Eli nyt on viikkoja 37 ja pelkään että tämä raskaus menee yliajalle kun lääkärintarkastuksessa ei edistystä ollut kohdunsuulla tapahtunut. Eli minulla on jo kahden viikon ajan särkeneet lonkat niin paljon etten pysty liikkumaan tuntia enempää paivän aikan ja olo on todella tukala. Nyt vielä tilannetta halkaloittaa se että kotona on 2 vuotias uhmaikäinen ja vaativa lapsi. En todellakaan enää kauheasti tysty touhuamaan hänen kanssaan niin paljon mitä pitäsi. Eli kun viikkoja on 40+ niin voinko pyytää käynnistystä? Ja millä tavalla synnärillä suhtaudutaan todella uupuneeeseen äitiin joka ei haluaisi kärsiä särkyjä enempää mitä tarvis. Ultrassa saatiin lasketuksi ajaksi kaksi viikkoa aikaisempi aika mitä neuvolassa ja sitä ei alettu kuitenkaa muuttamaan.