Saan varmaan aika tylyä kommenttia, mutta yrittäkää olla kilttejä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kylläpä täällä tulee ap:lle rumia kommentteja. Hän kirjoittaa ystävällisesti, vaikka paskaa sataa niskaan. Miettikääpä itsekin vähän, miten ihmisiä haukutte.

AP:lle sanoisin, että raskaan tien olet valinnut. Olen ollut samassa tilanteessa muutaman vuoden ja se oli raskasta aikaa. Mies erosi vaimostaan ja menimme naimisiin, mutta ei se tilanne unohtunut kuitenkaan, sen verrran paljon sitä mielipahaa siihen aikaan kuitenkin oli.

Minä olen naimisissa johtavassa asemassa olevan, hyvin tienaavan, hyvännäköisen, ihanan, perhekeskeisen miehen kanssa. Meillä on upea talo ja ihanat lapset.
Mutta silti tapailen myös toista miestä, myös naimisissa olevaa ja johtavassa asemassa oleva hänkin.

Joten säästäkää kaverit vähän lokaa mullekin, älkää heittäkö kaikki ap´n niskaan ;)

[QUOTE="jepa";23550341]Mutta niiden muiden ihmisten pitäisi pystyä kunnioittamaan muiden parisuhteita, vai noinko haluat että tyttäresi mies aikanaan kohtelee tyttöäsi? Pettää seläntakana? Jokainen on myös vastuussa omista teoistaan, niin myös sinä![/QUOTE]

Mies on toki vastuussa siitä, että pettää vaimoaan, mutta ap ei ole siitä vastuussa. Ap:n rakastajan vaimo ei tätä miestä omista, ja hänen ja miehensä välit ovat hänen ja hänen miehensä.

Minä en parisuhteessa pettäisi. Mutta en voi mennä lupaamaan, etten olisi varatun henkilön kanssa jos sellaiseen rakastuisin.

[QUOTE="vieras";23550361]Sulla on siis suhde varatun miehen ja Tytsin kanssa, onko vielä muitakin?[/QUOTE]

Rakkautta minulla on elämässäni :) Mutta ei ole ketään sellaista, joka pettäisi kumppaniaan mun kanssa, ei hätää ;) Enempää en kerro.

Minä olen naimisissa johtavassa asemassa olevan, hyvin tienaavan, hyvännäköisen, ihanan, perhekeskeisen miehen kanssa. Meillä on upea talo ja ihanat lapset.
Mutta silti tapailen myös toista miestä, myös naimisissa olevaa ja johtavassa asemassa oleva hänkin.

Joten säästäkää kaverit vähän lokaa mullekin, älkää heittäkö kaikki ap´n niskaan ;)

Aijai, vedit pahan :D Nyt eivät voi käyttää säälittävä nuori yh vosu korttia.

Jännä nähdä ettei kouluttamaton nainen voisi saada hyvin koulutettua miestä. Itse olen nimittäin vain peruskoulun käynyt viidenen tulevan lapsen kotiäiti ja mies hyvin koulutettu (en nyt yksityiskohtaisesti ala selittämään koulutusta/työtä) ja avioliittoa meillä takana 9 vuotta. Ap:n kirjoitus on aika lapsellisen tuntuinen muutenkin. Itsestäni ei olisi naiseksi jatkamaan suhdetta jossa jo vaimo on, koska tosiaan niinkuin moni sanoi sekin liekki sammuu uutuuden viehätyksen jälkeen ja päättyy itsellesi pettymykseen.

Yhteistyössä