Saan varmaan aika tylyä kommenttia, mutta yrittäkää olla kilttejä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nina"

Vieras
Eli mulla suhde varattuun mieheen. Itse olen alle kolmikymppinen ja mies on 37v. Ei meillä siis kovin paljon ikäeroa, siis ainakaan haitaksi asti.

Tapasin hänet ns. harrastuksen parissa. Tai ei nyt oikeestaan harrastus, vaan vapaa-ajalla mitä teen, tai mikä siihen kuuluu hyvin oleellisesti.

Mies on tosiaan johtavassa asemassa, eli voitte ajatella mitä kaikkea se merkkaa. Aikaa jää kuitenkin ns. sivusuhteelle, eli minulle.

Juteltiin miehen kanssa, että jos heille tulis ero, niin voisiko mies edes olla mun kanssa julkisesti yhdessä. Miettikää, johtavassa asemassa oleva "kunnollinen" mies, ja nuorehko yh-äiti, joka tullut todella nuorena sitäpaitsi raskaaksi, tyyliin kaupankassa (mut ei ihan kuitenkaan)

Niin kyllä sai sellaisen kuvan, ettei se olisi kyllä mahdollista. Kaikki hetket miehen kanssa on aivan ihanuutta, ja taidan olla rakastunut. Me tehdään tavallisia asioita, käydään jopa viemässä koiraa ulos, ihan hyvin joku tuttu voi nähdä. Mies ei siitä välitä, vaikka todellakin joku voi nähdä.

Mies on rehellinen mulle, sanoo että kyllä heillä on seksiä vaimon kanssa. Se pari kertaa vuodessa. Olen nähnyt vaimon kuvan, on kaunis, mutta tietenkin vanhempi kuin minä. On vanhempi miestäkin. Mutta eihän se ikä siinä ongelma ole, vaan miehellä ei juuri ole tunteita vaimoa kohtaan.

Mies sanoi, että olisi kyllä ihana olla mun kanssa, aina! Varmaan kuitenkin ero ja mun kanssa julkinen suhde pilais miehen uskottavuutta työelämässä ja tietty muutenkin laittais miehen huonoon valoon.

Mitä te olette mieltä tästä kaikesta? Mies osti mulle synttärilahjaksi aika upean kännykän, entinen oli vähän rikki. :)

Me mennään kuitenkin näin eteenpäin, sanotte mitä sanotte.

Nauti niin kauan kun sitä kestää..miehelle toi sopii, on kaksi naista ja usko pois että sitä seksiä on enemmän kun kaks kertaa vuodessa. Olet sokea tilanteelle kun tunteet vie, mutta mitä pidempään olet salarakkaana, sen suurempi tiputus tulee lopussa olemaan

Alkuperäinen kirjoittaja ystävyydellä;23548119:
Nauti niin kauan kun sitä kestää..miehelle toi sopii, on kaksi naista ja usko pois että sitä seksiä on enemmän kun kaks kertaa vuodessa. Olet sokea tilanteelle kun tunteet vie, mutta mitä pidempään olet salarakkaana, sen suurempi tiputus tulee lopussa olemaan

Samaa mieltä minäkin olen, valitettavasti. Mutta nauti, niin kauan kuin mahdollista. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ystävyydellä;23548119:

No mut ei ole seksiä kuin parisen kertaa vuodessa. Viimeksi kuulemma heidän vuosipäivänä kun kuulemma on tapana, ja ei halunnut epäilyksiä herättää.

Olin vähän utelias, mutta tottakai avioparit saavat harrastaa seksiä useamminkin. Ei haittaa.

[QUOTE="vieras";23548135]Eikös se Norjan prinssi mennyt naimisiin narkkariyyhoon kanssa? Ei kai sun hoidolla sen vaikutusvaltaisempaa hommaa ole?[/QUOTE]

No ei :D Hyvä pointti. Ehkä sanon tästä miehelle.

[QUOTE="Nina";23548157]No mut ei ole seksiä kuin parisen kertaa vuodessa. Viimeksi kuulemma heidän vuosipäivänä kun kuulemma on tapana, ja ei halunnut epäilyksiä herättää.

Olin vähän utelias, mutta tottakai avioparit saavat harrastaa seksiä useamminkin. Ei haittaa.[/QUOTE]

Ei tietenkään haittaa koska se on heidän liittonsa, ei sinun ja tämän miehen, eikä sinulla siis ole mitään oikeuksia tollasessa tilanteessa. Mutta itse tyydyt tilanteeseen, joka ei kuitenkaan ikuisesti kestä

[QUOTE="Nina";23548168]Nautin ja olen todella onnellinen.[/QUOTE]

Olet todella onnellinen? Et siis vaadi onneesi enemmän? Sinulle riittää valehteleva toisen naisen mies?

[QUOTE="vieras";23548174]Ei tietenkään haittaa koska se on heidän liittonsa, ei sinun ja tämän miehen, eikä sinulla siis ole mitään oikeuksia tollasessa tilanteessa. Mutta itse tyydyt tilanteeseen, joka ei kuitenkaan ikuisesti kestä[/QUOTE]

Ei tietenkään voi kestää ikuisesti tämä tilanne tälläisenään.

[QUOTE="Nina";23548182]Miten se mulla sitten leikkii? Näin kerran sen silmissä kyyneleet kun puhu siitä miten kaikki on niin vaikeaa. Tarkoitti meidän tilannetta. Että eiköhän ihan aitoja tunteita ole.[/QUOTE]

Tottakai on aitoja tunteita, mutta niin on varmasti vaimoonsa, koska muuten olisi eronut. Tunteita myös tulee ja menee, joten älä rakenna korkeita pilvilinnoja

[QUOTE="vieras";23548186]Olet todella onnellinen? Et siis vaadi onneesi enemmän? Sinulle riittää valehteleva toisen naisen mies?[/QUOTE]

En mahda mitään, että tunnen itseni onnelliseksi. Ei ole paras tilanne, sen myönnän, mutta näin vain kävi ja olen ihan tyytyväinen.

[QUOTE="Nina";23548182]Miten se mulla sitten leikkii? Näin kerran sen silmissä kyyneleet kun puhu siitä miten kaikki on niin vaikeaa. Tarkoitti meidän tilannetta. Että eiköhän ihan aitoja tunteita ole.[/QUOTE]

Eli jos tunteet on aitoja, miksi ei jätä vaimoaan?
Asiat on juuri niin vaikeita kuin millaisia niistä tekee.

Siis miehen mielestä ei ole mahdollista, että te vakavissaan olisitta yhdessä, muttei sitä haittaa jos joku nyt teidät näkee yhdessä??? Miten tämä salasuhteen paljastuminen olisi vähemmän huono asia, kuin oikea parisuhde?

[QUOTE="vieras";23548195]Tottakai on aitoja tunteita, mutta niin on varmasti vaimoonsa, koska muuten olisi eronut. Tunteita myös tulee ja menee, joten älä rakenna korkeita pilvilinnoja[/QUOTE]

Ihanaa kun te voitte noin sanoa tietämättä. Että muka rakennan korkeita pilvilinnoja. Mitään oo rakentanut :D

[QUOTE="vieras";23548199]No, mitä luulet että tulee tapahtumaan?[/QUOTE]

En ole selvänäkijä. Mutta jos saan arvata niin lopulta mies valitsee rakkauden, eli minut. Mutta jos näin ei tapahdu, voin sanoa että olipa mieleenpainuva ja ihana romanssi. Sitten nauran ja itken ja toistepäin.

Yhteistyössä