melkein jo arvaan millaisia vastauksia saan, mutta pakko nyt purkaa vähän....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huolissaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huolissaan"

Vieras
mun miehen paras ystävä erosi 10 vuotta kestäneestä avoliitostaan, mutta asuu edelleen exän ja 3 lapsensa kanssa samassa osoitteessa, kunnes jompikumpi muuttaa pois.
nyt (ymmärrettävästi?!) tää miehen kaveri on vetäny täyden sinkkuvaihteen päälle. jatkuvaa biletystä, menemistä ja "hillumista". (siis silloin kun ei ole lastensa kanssa, mutta potenssiin sata siihen nähden miten ennen kävi ehkä kerran kuussa jos sitäkään..)

no, mun mies ja sen kolme kaveria (mukaanlukien tämä eronnut) olivat taannoin laivalla. nyt kuulin muualta, että tämä eronnut kaveri oli ollut siellä jonkun naisen kanssa useaankin otteeseen (joo, eronnut ja mikä estää). tämän jälkeen paljastui monta muutakin naisjuttua ja melkein joka reissussa mun mies on ollut mukana.

mä olen aina luottanut mun mieheen kun vuoreen -tai kun toiseen ihmiseen nyt voi luottaa-, en ole mustasukkainen ja meillä on tasapainoinen suhde.

nyt mua kuitenkin jotenkin hirvittää kun mun mies on aika usein tän kaverinsa kanssa (menee siis myös enemmän kun ennen) ja kun tällä kaverilla on lähes aina joku "poka".... tuntuu pahalta "päästää" miestä tän "villiintyneen hulivilikaverin" kanssa liikenteeseen.... juuri poikamieheksi tullut mies, alkoholi, naiset...

en osaa selittää tätä yhtäkkistä epävarmuuden tunnettani...
kuulin tänään et ovat taas lähdössä laivalle... mun mies pyysi kyllä mua mukaan, mutta mä en pääsekään ja mua jotenkin epäilyttää koko hiton reissu kun sen tietää et se on pelkkää naisten arvostelua ja "panon" etsimistä tän eronneen puolelta...

onkohan tää nyt ihan sekavaa ja typerää vuodatusta... ymmärsikö kukaan mitä mä tarkoitan...?

Kyllä ymmärsin, mutta sua en tod. ymmärrä. Erotkaa, koska tuo ei ole avioliitto eikä sen pitäisi olla avoliittokaan. Älkää ainakaan jättäkä ehkäisyä pois.

Ymmärrän sua täysin. Onhan se totta, että kun sinkkukaverilla on vaihde päällä niin niitä naisia pörrää enempi ympärillä ja useilla naisilla on ravintoloissa jne. mukana omat kaverit ja sitä kautta tutustuu niihinkin.

[QUOTE="mä";24615598]Kyllä ymmärsin, mutta sua en tod. ymmärrä. Erotkaa, koska tuo ei ole avioliitto eikä sen pitäisi olla avoliittokaan. Älkää ainakaan jättäkä ehkäisyä pois.[/QUOTE]

Haha, vitun urpo! Onneksi oli provo, mutta silti!

Josei miehes ole jo pettänyt, on ajan kysymys koska pettää. Kun ollaan kännissä iskemässä naisia jollekin porukasta, yksi asia johtaa helposti toiseen ja varattukin humalassa alentuneen harkintakyvyn tuloksena päätyy sänkyyn jonkun vieraan kanssa.

Sitäpaitsi; jos miestäsi ei kiinnostaisi naistenkatselureissut, hän ei kulkisi tämän eronneen mukana. Sellainen toiminta éi vedä puoleensa, joka on epäkiinnostavaa.

Ymmärrän ihan täysin. Usein olen sitä mieltä, että seura tekee kaltaisekseen...

Mun miehellä on kaveri. Jolla on kaveri. Joka on uusnatsi. Ja nyt nämä hakaristipaskiaiset tuntuu vaan lisääntyvän - ja mieheni viettää aikaa melko paljonkin tän sakin kanssa. Arvaa tykkäänkö? Itse olen omasta mielestäni suvaitsevainen ihminen. Mua pistää vihaksi ahdasmieliset kusipäät, jotka ei hyväksy esim. eri rotuja, muita kun heteroseksuaalisuuden, yms.
Noh,... Lastani en enää päästä tietenkään isänsä mukaan jos tiedän että menee lähellekkään näitä natsijuntteja. Ovat he muutenkin ahdasmielisiä kusipäitä, ... Ja niin miehenikin yhä avoimemmin. "lakupellejä, manneja, " , etelävaltioiden lippu pitäis hommata, suomen lippua seinällä jne.

Anteeks purkautumiseni sun ketjuun, meni kyllä off topic :D

Ääh, ... Tsemppiä sulle, eiköhän tuo sun miehes ystävän menokausi oo suht ohimenevä juttu!

No joo. Tässä on vähän sama ilmiö kuin siinä, että ei kutsuta yh-äitiä kylään. Sehän voi viedä meidän miehet. Tai jos ei se sitä tee, niin vaimot voi pian villiintyä ja saada huonoja vaikutteita. Lähtevät vielä yhdessä bilettämään. Kamalaa.

Hmhh, mun miehellä on paljonkin villejä sinkkukavereita. Ehkäpä voisitte sopia miehesi kanssa että hän palaa kotiin jos kaveri pokaa jonkun naisen ja lähtee tämän mukaan? Oletteko jutelleet missä menee raja, esim. voiko miehesi ja ystävänsä tanssia porukalla naisporukan kanssa? Itse en esim ole tanssimisestä milläänsäkkään, mutta jos lääppisi tai ottaisi vyötäröltä kiinni niin se olisi meidän säännöillä jo pettämistä.

Ehkä ei olisi hullumpi idea lähteä mukaan. Veikkaan että huomaisit miehesi vain olevan hyvä kaveri ystävälleen jonka elämä on sekaisin.

kyllä naisia katsella saa, katselen mäkin likkakavereiden kanssa miehiä :D
saatan tanssiakin, mutta tanssimistakin on monenlaista, en mitään hinkkaustansseja.
me ollaan puhuttu missä menee meidän suhteessa pettämisen raja ja sen kumpikin tietää.
mutta mulla ei ainakaan ole pienintäkään mielenkiintoa missään tilanteessa pettää mun miestä.
jotenkin vaan näiden vuosien jälkeen pelottaa, että miestä alkaakin kiehtoa se vapaus kun katselee mitä kaikkea toinen voi tehdä... että mä alankin tuntua tylsältä ja itsestäänselvältä...

ja en voi lähteä laivalle mukaan, koska joudunkin töihin sinä päivänä.

Mulla on tilanne oikeastaan päinvastainen. Nimittäin olen aina ollut sosiaalisesti erittäin "reipas" ja saan juttukavereita melkein missä vain liikunkin, varsinkin jos olen viihteellä. Silloin kun olin vielä sinkku ja pari kaveria seurusteli, eivät heidän miehensä luottaneet kavereitani mun seuraan koska tiesivät että säpinää on tulossa. En mä mitään panoja etsinyt enkä edelleenkään etsi mutta sen tietää jo etukäteen että juttukavereita tulee illan aikana useita ja flirtti lentää ihan varmasti. Huomasin tässä taannoin että tän toisen kaverini mies ei vieläkään luota vaimoaan seuraani vaikka olen onnellisesti naimisissa ja kahden lapsen äiti. Mieheni ei ole ollenkaan mustis, hänenkin seurassaan heitän läppää miesten ja naisten kanssa, en vaan voi sille mitään että olen tämmöinen supliikkinainen. Mutta ei se todellakaan sitä tarkoita että vaikka kaveri olisi vilpertti että hänen kaverinsa tekisivät pahojaan. Heillä voi olla vaan todella kivaa keskenään, älä murehdi!

näyttävät nuo ukkomiehetkin touhuavan välillä ihan mitä sattuu... Uskollinen on uskollinen vaikka kaikki muut ympärillä olisivat sinkkuja.
Jos olette keskustelleet aiheesta ja miehesi vannoo olevansa uskollinen, niin sinuna luottaisin siihen. Muutoin saat stressata asialla loppuikäsi.... Itse olen ollut jo yli 20 v saman miehen kanssa ja jossain vaiheessa päätin, että uskon hänen sanaansa ja luotan siihen ettei pelehdi muiden kanssa. En siis murehdi asialla kun hän joskus lähtee ulos (käy kylläkin nykyään tosi harvoin missään...). Se on tietty kurjaa, jos miehesi on innostunut usein reissaamaan, mutta saattaa olla ohi menevää. Voithan tietty pyytää, ettei menisi ihan niin usein kavereidensa kanssa (keksikää kahdestaan jotain kivaa tilalle :-)

Alkuperäinen kirjoittaja Rakkaus ei pelkää;24615724:
näyttävät nuo ukkomiehetkin touhuavan välillä ihan mitä sattuu... Uskollinen on uskollinen vaikka kaikki muut ympärillä olisivat sinkkuja.
Jos olette keskustelleet aiheesta ja miehesi vannoo olevansa uskollinen, niin sinuna luottaisin siihen. Muutoin saat stressata asialla loppuikäsi.... Itse olen ollut jo yli 20 v saman miehen kanssa ja jossain vaiheessa päätin, että uskon hänen sanaansa ja luotan siihen ettei pelehdi muiden kanssa. En siis murehdi asialla kun hän joskus lähtee ulos (käy kylläkin nykyään tosi harvoin missään...). Se on tietty kurjaa, jos miehesi on innostunut usein reissaamaan, mutta saattaa olla ohi menevää. Voithan tietty pyytää, ettei menisi ihan niin usein kavereidensa kanssa (keksikää kahdestaan jotain kivaa tilalle :-)

Niin kyllä ne ukkomiehet osaa sikailla ilman sinkkujakin mutta pitää vaan luottaa ja sinähän miehesi tunnet parhaiten. Joku jo ehdottikin että puhuisit miehellesi miltä susta tuntuu, se ois kyllä hyvä idea.

Yhteistyössä