no ei taida itselläs olla yhtään parempaaAlkuperäinen kirjoittaja yäk:Kamala nimi.
Juu taas näitä Virtasia jotka hakemalla hakee nimiä kakaroilleen..Alkuperäinen kirjoittaja ...:Ella Eleonora Aleksandra
Johan on nimi lätkäisty kersalle
mikä sun poika sitten on jos tuollaista olet saanut kuulla?Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Ei noista kannata välittää. Mulle tultiin aina sanomaan, että poika on saanut nimensä salattujen elämien mukaan, mikä ei pidä paikkaansa. Mutta aatelkoot muut mitä vaan, niin ei nimi miestä(naista, tyttöä, poikaa, ketään) pahenna... Ihana nimi muuten tytölläsi!
Niin minullakin! Ei millään pahalla, eihän ihminen mielleyhtymilleen mitään voi :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minulla kyllä tuli heti tuosta nimestä tuo laulu mieleen
karsea nimi sulla jasmin vai mikä lie..Alkuperäinen kirjoittaja ...:Ihan turvallinen Jasmin on nimeni :saint: Ja kyllä, silti nauran noin naurettavalle nimelleAlkuperäinen kirjoittaja Chala:Mutta onneks sä olet joku turvallinen Pirkko tai Adalmiina Aina-Lempi niin voit nauraa toisille :saint:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Ella Eleonora Aleksandra
Johan on nimi lätkäisty kersalle
aika kamala yhdistelmä on...Alkuperäinen kirjoittaja Tiffendaalen:Tyttäremme nimi on Ella Eleonora Aleksandra
ja aina kun joku sitä kysyy niin sanoo että sehän on Leevi and the leavings.n
kappaleesta, jossalauletaan *koko nimi on Laura Jenna ELLInOOra Aleksandra Camilla Jurvanen
eikä ole SAMAN kuuloinen
Ärsyttäää |O :kieh:
PPESSSSAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minulla kyllä tuli heti tuosta nimestä tuo laulu mieleen