Saan JATKUVASTI kuulla tytön nimestä :/

Ei voi mitään, mutta mullekin se laulu tuli heti mieleen, kun nimen luin. Mitä siitä suuttua, miksi pitäisi ollaa aina sanomatta mitään mikä mieleen tulee, ettei vain toinen pahastu. Hiljaista ja varovaista alkaisi puhe sen jälkeen olla.

vieras
Tuskin ne kaverit on mitään pahaa sanomisellaan tarkoittaneet. Se biisi nyt vain tuli mieleen ja sanoivat sen ääneen. Ei kai siinä ole mitään pahaa?
Kaunis nimi on lapsella ja varmasti niiden kavereidenkin mielestä!

Vieras
Tosi kaunis nimi ja hieno kappalekin. Ja tuli minullekin mieleen, koska olen suuri Leevi & the Leavings- ystävä. Haittaako oikeasti, jos lapsen nimeen liitetään jokin juttu? Minun vaalea, nätti tyttöni oli ala-asteiässä välillä Linda "Lampenius" eikä ollut harmissaan, pikemminkin huvitti. Samoin sitä Linda-Linda-laulua on joku laulellut. Nimesipä pappansa vauvana "keittiökalusteeksikin" silloisen keittiömerkin mukaan (en tiedä vieläkö Linda-keittiöitä myydään ). Kaipa kaikki nimet tuovat mielleyhtymiä ja teidän tytön nimi on kaunis ja laulu, jonka osalle ehkä tuo mieleen, ei ole hassumpi sekään :).

Ei noista kannata välittää. Mulle tultiin aina sanomaan, että poika on saanut nimensä salattujen elämien mukaan, mikä ei pidä paikkaansa. Mutta aatelkoot muut mitä vaan, niin ei nimi miestä(naista, tyttöä, poikaa, ketään) pahenna... Ihana nimi muuten tytölläsi!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Ei noista kannata välittää. Mulle tultiin aina sanomaan, että poika on saanut nimensä salattujen elämien mukaan, mikä ei pidä paikkaansa. Mutta aatelkoot muut mitä vaan, niin ei nimi miestä(naista, tyttöä, poikaa, ketään) pahenna... Ihana nimi muuten tytölläsi!
mikä sun poika sitten on jos tuollaista olet saanut kuulla?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Ella Eleonora Aleksandra :LOL: :LOL:

Johan on nimi lätkäisty kersalle :LOL:
Mutta onneks sä olet joku turvallinen Pirkko tai Adalmiina Aina-Lempi niin voit nauraa toisille :saint:
Ihan turvallinen Jasmin on nimeni :saint: Ja kyllä, silti nauran noin naurettavalle nimelle :)
:eek: karsea nimi sulla jasmin vai mikä lie.. :eek:
AP:n lapsen nimi on kaunis :heart:

Hmm..
Alkuperäinen kirjoittaja Tiffendaalen:
Tyttäremme nimi on Ella Eleonora Aleksandra

ja aina kun joku sitä kysyy niin sanoo että sehän on Leevi and the leavings.n
kappaleesta, jossalauletaan *koko nimi on Laura Jenna ELLInOOra Aleksandra Camilla Jurvanen

eikä ole SAMAN kuuloinen

Ärsyttäää |O :kieh:
aika kamala yhdistelmä on...

hei huumoria
leevi-fanina kieltämättä heidän biisinsä tuli tuosta mieleen :) tosin minun tyttäreni on Katariina ja siitäkin on väännetty lauluja ja varsinkin mummoni niitä jaksaa aina lauleskella tytöllemme ja kun toinen nimi on Emilia niin vaari nimesi tytön talouspaperiksi :) Minua suuresti on huvittanut nämä

YHYY!! TE VEITTE MEIDÄN TYTÖN NIMEN!! :kieh:

:D Ei vaineskaan, mut hienon nimen ootte laittaneet! Me just mietittiin kun saatiin kuulla että meillekin on tulossa tyttö, ja JUST Ella Aleksandra oli mun ehdotus, ja Eleonora on pyörinyt vaihtoehtona.. Aika jännä yhteensattuma :)

Heh
Liittyiskö toi Leevin biisistä kettuilu jotenkin siihen, että teidän sukunimi on samanhenkinen kuin se laulun Laura Jenna Ellinoora jne:n sukunimi Jurvanen, joka ei oikeen soinnahda noihin etunimiin? Siis eikö sen koko biisin idea ole vähän naureskella sille, että vanhemmat on kuvitellu tekevänsä lapsukaisesta aivan ihmeellisen antamalla sille tommosen *köh* *köh* no jätämme adjektiivit tästä välistä... nimen.

Yhteistyössä