Säälittävää, eikö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla ei oo ketään. Ei ystävää ei kaveria. Nyt mä höpöttelen teidän kanssa koska baariin en yksin viitsi lähteä.

Kohta 3kymppinen muija istuu yksin kotona koska ei oo ketään.

Kuten tänään FB:ssa kirjoittelin: "nunquam minus solus quam cum solus" eli milloinkaan ei ole ihminen vähemmän yksinäinen kuin ollessaan yksin. Paras seuralaisesi on aina kanssasi: sinä itse.

HEI!!!!! sihää meitä on kaksi. tosin en edes kaipaa baariin, mutta muutenkaan mulla ei ole aikuista kaveria miehen lisäksi. lapset jo isoja koululaisia, baarit ei nappaa, mutta JOTAIN elämää kaipaisin.

mulla ei ole lapsia eikä miestä tai on mulla mies mutta me ei olla enää yhdessä vaan kavereita asutaan erillään.mullakin on tylsä ilta,mutta en halua baariin.tietokone perhana alkoi reistata.alkoi kaiutin säristä ja videot ei toimi ja hidas mikä neuvoksi?

Mulla on mies mutta ei yhtään kaveria saati ystävää.

Mun sosiaalinen elämä käsittää oman miehen ja omat vanhempani.

lähes 3-kymppinen minäkin.. säälittävää, tiedän :(

Kurjaa : / Osaatko sanoa mistä se johtuu, että olet yksinäinen? Onko sinun vaikea tutustua ihmsiin vai eikö vaan kemiat ole kohdanneet tapaamiesi ihmisten kanssa?

Ystävät (entiset) ovat sinkkuja. Mä en pahemmin puhu perhe-elämästä tai lapsesta jos tavataan, mutta jotenkin mut on ohitettu, siirretty syrjään. Puheluihin tai viesteihin ei vastata. Kukaan ei lähde mun kanssa minnekään.

Täällä yksi myös. Olen kahden lapsen äiti. Kavereita ei ole, kuin ns. hyvänpäiväntuttuja joita näen tosi harvoin. Exää esen sijaan näen joka vkonloppu, kun alettiin taas olla yhdessä...Muuten olen yksinäinen

Yhteistyössä