N
nytharmaa
Vieras
Kun on yksin kotona ja haluaisin lähteä baariin, mutta ei ole ketään, kenen kanssa lähtisi
¤huokaus¤
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Höh.. Lähe yksin! Niin mäkin joskus epätoivossani tein ja hauskan illan vietin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nytharmaa:Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Höh.. Lähe yksin! Niin mäkin joskus epätoivossani tein ja hauskan illan vietin
![]()
Sitten notkun siellä yksin tuoppiini nojaillen. Ei oikein houkuttele
.
Paskanmarjat ja kilin kellit! vituttaa
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Hassua.
Kun mä osaisin yhäkin lähteä yksin.
Voi, miten helppoa se olisikaan... :|
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Tuu tänne. Mies kaverinsa kanssa juhlii MUN 30-vuotissynttäreitä. Tule ottamaan viiniä kans ja syömään voileipäkakkua ja sukulaatikakkua!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nytharmaa:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Tuu tänne. Mies kaverinsa kanssa juhlii MUN 30-vuotissynttäreitä. Tule ottamaan viiniä kans ja syömään voileipäkakkua ja sukulaatikakkua!![]()
Kiitos tarjouksesta, mutta minä haluaisin paikalliseen. Vittu, kun ei ole seuraa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja nytharmaa:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Hassua.
Kun mä osaisin yhäkin lähteä yksin.
Voi, miten helppoa se olisikaan... :|
Teillä on vissiin siellä missä asut, paljon porukkaa baarissa ja sinne sopeutuu joukkoon. Täällä ei ole ravintolassa kuin kuppikuntia jonne ei pääse sisään
.
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Kyllä seuraa aina löytyy, mene rohkeasti vaan. Ota vaikka extrana lähtöryypyt.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:En mä vaan tiedäkään, miten nykyään.
Edellisestä yksinoloreissusta on aikaa vaatimattomat 13 vuotta.![]()