Säälittävä kertomus paskasta parisuhteesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sinisilmäinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Sinisilmäinen";29182691]Sen verran pakko lisätä, enkä todella halua olla mikään itseään täynnä oleva eukko. Mutta sen voin hyvällä omalla tunnolla sanoa, että minä olen hyvä tyttöystävä. Aina on ruokaa valmiina, aina huolehditaan ja järjestetään kaikki valmiiksi. Teen yllätyksiä, seksi sujuu.. Toisaalta, ehkä tuossa se vika onkin, teen liikaa. Miehenihän se on, ei lapseni.[/QUOTE]

Mikään ei puolusta miestäsi käyttäytymään niin kuin käyttäytyy. Sinä voit saada paremman suhteen ja paremman elämän. Rohkaistu, soita vanhemmillesi. Älä enää mieti. miehesi ei tule muuttumaan.

[QUOTE="Sinisilmäinen";29182691]Sen verran pakko lisätä, enkä todella halua olla mikään itseään täynnä oleva eukko. Mutta sen voin hyvällä omalla tunnolla sanoa, että minä olen hyvä tyttöystävä. Aina on ruokaa valmiina, aina huolehditaan ja järjestetään kaikki valmiiksi. Teen yllätyksiä, seksi sujuu.. Toisaalta, ehkä tuossa se vika onkin, teen liikaa. Miehenihän se on, ei lapseni.[/QUOTE]

Eikö olisi mukavampi laitella sitä ruokaa ja harrastaa yllätysseksiä ihmisen kanssa joka arvostaa ja kunnioittaa sua? Ihmisen joka haluaa olla myös sulle se hyvä mies?
Kaikilla on huonot hetkensä, mutta ne on vain hetkiä.

Musta se ei ole hyvän tyttöystävän/vaimon mitta, että aina on ruokaa valmiina, aina huolehditaan ja järjestetään kaikki valmiiksi. Kuulostaa äidiltä, ei tyttöystävältä. Olet omalla käytökselläsi asettunut hyväksikäytettäväksi. Mies toimii huonosti, mutta huolestuttavinta on, että sä itse toimit itseäsi kohtaan huonosti. Hyvä tyttöystävä tekee välittää itsestään ja kumppanistaan, huomioi kumppaniaan ja odottaa myös tulevansa itse huomioiduksi. Jos ei itse kunnioita itseään, ei voi olettaa, että toiset kohtelevat kunnioittavasti. Rajat on itse osattava asettaa.

Kynnysmaton käytökseltä tuo ennemmin kuulostaa. Tasavertaisessa parisuhteessa toinen ei tee kaikkea toisen puolesta.