Säälitkö..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iva-akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vajaa täälläkin.

Vajaana jatkaisin mielelläni jos tilaisuus siihen tulisi.En ole lainkaan varma toivoisinko poikaa jos raskautuisin.Tottakai mä mielelläni vastaanottaisin kumman vaan mutta olisi se aika rikasta olla neljän tytön äiti :) yhtälailla kuin sen poikalapsen...

Mutta siis tämä nyt ei todellakaan tarkoita sitä, ettenkö olisi yhtä onnellinen neljästä pojastakin!!

Lähden herättelemään miestäni. Pitäisiköhän vielä soittaa äidillekin näin lähes keskiyöllä ja jakaa hänen kanssaan tämä vajaavuuden tuska. Vaikka toisaalta hänellä kyllä on veljiä.. eli minä se pahemmin kärsinyt olen:snotty::rolleyes:

Pakko asiaa on kuitenkin työstää, ettei vallan mene yöunet. Yhdelle työkaverillenikin voisin toki pirauttaa.. Hän tosin on raskaana joten hänenkin kohdallaan on vielä toivoa...

Voi helvata, muistin just että mun äidillä on kolme poikaa ja yksi tyttö. :O

Lähden herättelemään miestäni. Pitäisiköhän vielä soittaa äidillekin näin lähes keskiyöllä ja jakaa hänen kanssaan tämä vajaavuuden tuska. Vaikka toisaalta hänellä kyllä on veljiä.. eli minä se pahemmin kärsinyt olen:snotty::rolleyes:

Pakko asiaa on kuitenkin työstää, ettei vallan mene yöunet. Yhdelle työkaverillenikin voisin toki pirauttaa.. Hän tosin on raskaana joten hänenkin kohdallaan on vielä toivoa...

Älä äidillesi soita vielä. Anna hänelle nukkua tämä yö vielä rauhassa :|
Minun pitää myös soittaa isälle huomenna. Hänellä on vain veljiä.

Alkuperäinen kirjoittaja tytötön;22068159:
Itse 3 poikalapsen äitinä voin sanoa, että koen harmia siitä, ettei minulla ole omaa tytärtä. Haukkukaa vaan vapaasti.

Tunne on ihan ymmärrettävä niin kauan kuin pojat ovat rakkaita omia lapsia eikä eletä vain toivoen sitä yhtä puuttuvaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja tytötön;22068211:
Juu, rakkaita on, mutta kun on 3 kertaa raskaana ollut ja 3 kertaa haaveillut odottavansa tyttöä, niin neljättä kertaa ei enää viitsi. Jos tietäisin, että saan tytön, tekisin heti.

Todella oksettavasti kirjoitit.. Onneksi lapsensa sukupuolta ei voi itse päättää!!!!!

Yhteistyössä