:'( Mullakin on vaan kaksi poikaa. : / Useimmat ovatkin sanoneet, että: "kyllä sun täytyy tyttö vielä tehdä." Niin mun varmaan täytyykin, kyllä mun elämä muuten on tosi vajaata. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se vasta olisikin ollut säälittävää.Kerrassaan hirveää. Ilman tätä palstaa en tätäkään onnettomuuttamme olisi tullut koskaan edes tietäneeksi.
Minä olen tuplavajaa.
Mies myös.
Ilmankos lapsemme näytteli pyllyään tänään keittiön ikkunasta ohikulkijoille.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22067999:Se vasta olisikin ollut säälittävää.
Totta. Mutta säälittäviä pellejä minä ja mieheni olemme ilmeisesti jo muiden silmissä pitkään olleetkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;22068017:Minusta on oikeasti joskusaika ärsyttävää, kun joku tulee ihan jossain hississäkin kovaan ääneen ihastelemaan "ai kun ihkua, saitte vielä tytön kolmen pojan jälkeen" ja pojat siinä vieressä kuuntelevat. Ihkua tosiaankin juu.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;22068017:Minusta on oikeasti joskusaika ärsyttävää, kun joku tulee ihan jossain hississäkin kovaan ääneen ihastelemaan "ai kun ihkua, saitte vielä tytön kolmen pojan jälkeen" ja pojat siinä vieressä kuuntelevat. Ihkua tosiaankin juu.
No, olisitte onnellisia siitä tytöstä, vai väitätkö että 4 poikaa olisi kivampi kombinaaatio?
Niin. Tilanteessa saattaa mieleesi nousta sellainen kysymys, kuka sitä sääliä pahiten kaipaisi :xmas:?
pitäisiköhän minun herättää mieheni kuulemaan tämä kamala tieto, hänen elämänsä on ollut vajaata lapsuudesta lähtien ja vielä aikuisälläkin. Naapurustossa taitaa kaikilla muilla olla molempia sukupuolia lapsinaan. Ai, on sentään yksi onneton kahden pojan äiti. Täytyykin muistaa halata häntä heti huomenna. Vajaata, raukkaa:'(
Sirpa Selänne juuri tästä avautui jossain haastattelussa? Eli kolmen pojan jälkeen oli tekemällätehty tyttö ja että on niin kovin onnellinen siihen, että on saanut tytön vihdoin elämäänsä
Muumimaailmassa kyllä nähtiin yksi perhe, joilla oli 4 tyttöä... Silloin kyllä miehen kanssa vilkaistiin sitä perhettä ja sitä isää ja vähän mietittiin, että olisi toi isä kyllä varmaan ollut onnellinen, jos olisi yhden pojan saanut.![]()
Poikasi lapset tulevat tod.näk läheisemmiksi juuri vaimon äidin kanssa. Ainakin meidän lapsemme ovat x 100 läheisempiä minun kuin mieheni vanhempien kanssa
:''( niin kuinka vajaavaista onkaan heidän elämänsä. Naisparat. Tyttörukat.
Ja ajatella, että on sellaisiakin naisia, jotka ovat kasvaneet perheessä, jossa on vain tyttöjä.
Ja itsekin saivat vaan tyttöjä.
Tuplavajaata.
SÄÄLI.
Poikasi lapset tulevat tod.näk läheisemmiksi juuri vaimon äidin kanssa. Ainakin meidän lapsemme ovat x 100 läheisempiä minun kuin mieheni vanhempien kanssa
pitäisiköhän minun herättää mieheni kuulemaan tämä kamala tieto, hänen elämänsä on ollut vajaata lapsuudesta lähtien ja vielä aikuisälläkin. Naapurustossa taitaa kaikilla muilla olla molempia sukupuolia lapsinaan. Ai, on sentään yksi onneton kahden pojan äiti. Täytyykin muistaa halata häntä heti huomenna. Vajaata, raukkaa:'(
Pakko sinun on herättää. Ei tätä voi jättää huomiseen.
Keräilen tässä juuri itse rohkeutta, miten kauniisti muotoilisin asian omalle miehelleni...
Minä halin myös muutaman työkaverin huomenna töissä, nyt kun tämä asia viimein minullekin kirkastui. Ymmärrän nyt paremmin myös eräiden työkaverien vaivihkaiset silmäykset...
Apua! Just tajusin että olenpas oikein triplavajavainen kun olen kasvanut yh-äidin tyttöperheessä ettei edes sitä miehen mallia ole ollut, ja lisäksi mulla on vain tyttöjä. No onhan meillä sentään tossa toi yksi munakas, mutta muuten. Voi mua, oonpas kyllä raukka. Säälikää nyt vähän ees![]()