Niin no. Minä poltan, olen aina tykännyt polttamisesta ihan ensimmäisestä röökistä lähtien. Silti allekirjoitan kaiken tosta tokasta pätkästä. Plus että inhoan sitä röökinmakua, mikä polttamisen jälkeen on suussa. Plus se haju on tosiaan aika epämiellyttävä.
Silti puolustan oikeuttani ja muiden oikeutta tupakoida, koska se on yhäkin edelleen täysin laillista. Jos se olisi laitonta, sitä kai lopettelisi koko touhun. Tai sitten jatkaisi salaa niin kauan kunnes alkoholikin kiellettäisiin

. En vaan jaksa ymmärtää, miksi tupakka on niin suuri kummitus kun ihan ja helvetin isommat ongelmat se alkoholi saa aikaiseksi. Toisaalta minä olenkin typerä ja idiootti kun poltan röökiä, joten siksi en varmaan ymmärrä...
Ja se hajuongelma, joka anopillasikin on, on tosiaan first world problems. Minä joudun aina soittamaan omalle äidille etukäteen, jotta tiedän hänen olevan selvinpäin ja siltikin korva voi pettää ja perille päästyä huomataan että hiprakassa ollaan. Voisin antaa aika paljon, jos oma äiti olis alkoholin sijasta addiktoitunut röökiin...
En nosta omaa "kärsimystäni" jalustalle tai halua vähentää ärtymystäsi anopin tupakanpoltosta. Pointti oli lähinnä se, että jos haluaa kritisoida tupakanpolttoa lapsien kannalta niin joku hajuhaitta on ihan aikuisten oikeesti aika helvetin pientä. Jopa olematonta. Jopa niin olematonta, että se vie pohjaa koko kritiikiltä.
But that´s just me. Ei kolahda että joku muu pystyy lopettamaan röökinpolton (itse en toistaiseksi edes halua), onnea oikeasti suorituksesta.