Ä äiti1986 Jäsen 20.10.2005 40 0 6 07.07.2006 #1 Saako sitä raskaana olevat syödä maksalaatikkoa? Olen kai jostain kuullut, etteikö saisi syödä tai ei ainakaan kovin paljoa määriä.. Olen rv 13+2..
Saako sitä raskaana olevat syödä maksalaatikkoa? Olen kai jostain kuullut, etteikö saisi syödä tai ei ainakaan kovin paljoa määriä.. Olen rv 13+2..
Ä äippä Aktiivinen jäsen 28.04.2004 2 972 0 36 08.07.2006 #2 Ei saa, koska se maksa sisältää runsaasti a-vitamiinia, jota ei suositella raskausaikana!!
T taustalla Aktiivinen jäsen 19.05.2004 63 720 9 36 08.07.2006 #3 No saa... Kohtuus kaikessa, mutta muistaakseni n. kerran kahdessa kuukaudessa :wave: =)