Saako valkolakin

  • Viestiketjun aloittaja mievaan
  • Ensimmäinen viesti
No mä kävin lukion kun esikoinen syntyi. Kirjoitin 2001. Kävin paikanpäällä ilmoittautumassa, ja tein "etänä" kaiken. Ja se kaikki käsittää minun tapauksessani ei yhtään mitään. Pakollisissa tenteissä kävin paikanpäällä, eli yhtenä päivänä kuuden viikon välein. Samalla ilmoittauduin uusille kursseille.

Kirjoituksiin osallistuin sitten syksyllä ja kirjoitin samalla kertaa kaikki. Eli eipä kai se nettilukio ollut, mutta ei juuri mikään muukaan. Lakki tuolla "komeilee" kuitenkin hattulaatikossa kirjojen takana, jos se oli se tärkein mitä hait koululta. Ja pari ällääkin tuli, että eipä se paljon vaadi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:59 joo kirjoitti:
Niin, valkolakinhan saa kun suorittaa ylioppilaskirjoitukset hyväksytysti. Siihen ei lukioo tarvita..

Itseasiassa niitä saa kaupasta kuka vaan..
no kyllä siihen kuules lukiota tarvitaan. ei sinne kirjoituksiin nimittäin ole mitään asiaa, jos ei ole pakolliset kurssit suoritettuina. :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 18:02 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:59 joo kirjoitti:
Niin, valkolakinhan saa kun suorittaa ylioppilaskirjoitukset hyväksytysti. Siihen ei lukioo tarvita..

Itseasiassa niitä saa kaupasta kuka vaan..
no kyllä siihen kuules lukiota tarvitaan. ei sinne kirjoituksiin nimittäin ole mitään asiaa, jos ei ole pakolliset kurssit suoritettuina. :whistle:
ja sitäkin vielä täytyy tuohon jo sanomaani lisätä, ettei sitä lakkiakaan sitten tavallaan saa ennenkuin on lukion oppimäärä eli 75 kurssia suoritettuina. silloin vasta on virallisesti sitten ylioppilas.
 
mievaan
No ihan hain lukiota, enkä lakkia, mutta tavataan sanoa valkolakin....Kyllä tääl taas kiukkusta sakkia, buu!

Minä kyllä aion kunnialla päästä sen läpi, jos aloitan.
Ei se noin helppoo ole, kuin yllä mainittu kertoi, heh-he, että turha aliarvioida lukiota!
 

Yhteistyössä