M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:59 joo kirjoitti:Niin, valkolakinhan saa kun suorittaa ylioppilaskirjoitukset hyväksytysti. Siihen ei lukioo tarvita..
Itseasiassa niitä saa kaupasta kuka vaan..
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 18:02 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:59 joo kirjoitti:Niin, valkolakinhan saa kun suorittaa ylioppilaskirjoitukset hyväksytysti. Siihen ei lukioo tarvita..
Itseasiassa niitä saa kaupasta kuka vaan..
no kyllä siihen kuules lukiota tarvitaan. ei sinne kirjoituksiin nimittäin ole mitään asiaa, jos ei ole pakolliset kurssit suoritettuina.![]()