Yliopiston pääsykokeeseen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aikuisop
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aikuisop

Vieras
Eli ensi vuonna saan vihdoin (toivottavasti) valkolakin!
Haaveena on sitte yliopistoon. Saisinko jo "käydä kokeilemassa" alan koetta? Siis että tietäisin vähä millainen se on?

Kiitos
 
Et tosiaan voi vielä hakea yliopistoon (ellei sulla ole ammattitutkintoa pohjalla), mutta niissä pääsykokeissa missä itse olen käynyt, henkkarit on kysytty vasta koetta palautettaessa. Eli periaatteessa sen kokeen olisi kyllä päässyt tekemään kuka tahansa. Tosin en tiedä olisiko siinä mitään järkeä, vanhoja kokeita kuitenkin saa netistä tai yliopiston kirjakaupasta.
 

Yhteistyössä