A
aikuisop
Vieras
Eli ensi vuonna saan vihdoin (toivottavasti) valkolakin!
Haaveena on sitte yliopistoon. Saisinko jo "käydä kokeilemassa" alan koetta? Siis että tietäisin vähä millainen se on?
Kiitos
Haaveena on sitte yliopistoon. Saisinko jo "käydä kokeilemassa" alan koetta? Siis että tietäisin vähä millainen se on?
Kiitos