Menkkakivut jatkuu jatkumistaan vaikka menkat loppu jo tammikuun lopulla mikä hel***** siinä on

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "toivotontapaus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"toivotontapaus"

Vieras
Eli siis, mahassani tuntuu sellasta vihlontaa päivittäin! ja välillä semmoista muljahtelua joka tuntuu ilkeeltä. Yleensä tunne on oikean puolen munasarjassa? ja heitteletii toisinaan vasempaan laitaan. Mistä voisi olal kyse?? Alan olla toivoton .. Joku hemmetin kysta? Klamydia? Raskaus? Välillä tuntuu että jopa sykkii mutta en tiiä sitte kuvittelenko tulen hulluksi ja sekoan oikeasti toivottavasti saan edes muutamalta apua kiitos ja kumarrus :( :(
 
Et ole tehnyt raskaustestiä? Minulla oli kohdunulkoinen raskaus, joks kylläkin muuttui todella kipeäksi, mutta sikiä oli munatorvessa ja viikolla 11 jo. Menkat oli tulleet ihan normaalisti siinä välilläkin. Kipu oli vihlontaa, vähän kuin kivulias supistus mutta vain toisella puolella. Välillä enemmän ja välillä vähemmän. Verikokeessa näkivät sitten, että olin raskaana.
 
juu en ole tehnyt testiä. jos kyseessä olisi kohdun ulkopuolinen raskaus ilmeinskö siinä sitten muita oireita ku tuo vihlonta? Itsellänihän nämä kivut ei ole kovin isoja, pikemminki epämiellyttäviä ja tuntuu molemmin puolin oikealla tosin enemmän. On tässä kyllä raskauskin käynyt mielessä koska mahahan on turvoksissa sekä muukin keho esim käsivarret, ja tunteet on todella epähallinnassa. Kunnon kaaossta tämä elämä
 

Yhteistyössä