Saako todennäköisemmin samaa vai eri sukupuolta olevia lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hassuja kyselen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä kaksi tyttöä. Ja esikoinen oli miehen isänpuolen sukuun ensimmäinen tyttö 70. vuoteen. Kolmas haaveissa, vakaasti uskon et tyttö tulee, sit jos tulee.
Mun isälläni oli 5 veljeä, ei siskoja.
Kaveriporukassamme on nyt 6 perhettä niin et samaa sukupuolta molemmat lapset (neljässä tyttöjä, kahdessa poikia). Yhdessä perheessä tyttö ja poika ja loput 1-lapsisia.
Mä uskon ihan täysillä, et samaa tulee samoille...

Minä tein perheessäni "historiaa", kun sain pojan maaliskuussa.

Mulla on kolme siskoa, joista kahdella on yhteensä viisi tyttöä. Ei tiedetty sukupuolta etukäteen, mutta useimmat sukulaiset taisivat olla varmoja, että tyttö tulee. Itsellä alkoi loppuraskaudesta tuntua (tai ehkä sitä toivoi), että voiskohan se sittenkin olla poika. Ja ylläri pylläri, olihan se.

Meillä taas päinvastoin :D. Miehen puolella kaikilla poikia, miehellä veli jolla 2 poikaa, heidän isällään veli jne...SUURI ihmetys oli meidän tyttömme kun syntyi vajaa vuosi sitten isoveljen kaveriksi :). Maailman paras ihme :heart:

Meillä tyttö ja poika.

Mieshän se "määrää" sukupuolen ja jostain muistan lukeneeni että miehet, joilla itsellään on vain siskoja saavat todennäköisimmin itse tyttö- kuin poikalapsia...

Meillä myös tuttavapiirissä useimmilla sekä tyttö että poika...

Yhteistyössä