Saako teillä lainata pottaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Totta kai saa lainata. Outo tyyppi sun kaveris, kuvitteleeko se että jokainen kuskaa omaa pottaa mukanaan kun menee heille kylään? Kaikki lapset ei edes suostu istumaan wc-pöntölle vaikka pitäis kiinni kun ne pelkää putoavansa pönttöön.

Hällä eka lapsi kyseessä eikä varmaan ole tommosia edes ennen joutunut miettimään. Mietin kyllä itekin että elämänsä tekee melko hankalaksi tietyillä asioilla.

Saa lainata pottaa, on kyllä outoa käytöstä. Mihin heillä vieraat saa käydä tekeen tarpeensa? Vai pitääkö kotiin lähteä jos pissittää? heh. Pestäänhän sitä pottaa mitä pönttöäkin, ei ymmärä ei.

En voi kuin nauraa! :D Meillä saa lainaa pottaa ja pönttöö! Parempi et tekee tavarat pottaan kuin housuun! Käytitkö lapsen pöntöllä sitten, vai eiks sitäkää saanu "lainaa"?

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos hänen lapsensa kakka on jotenkin suloisempaa ku sun lapsen??? :D
voi elämä mikä ajatusmaailma.... tottakai pottaa saa lainata,
en sanoisi sitä lainaamiseksi vaan käyttämiseksi!!

Minäkään en osaa sitä oikein lainaamiseks mieltää. Saanko mä lainata teidän sohvaa kun tuun kylään ettei tartte seisoa :xmas:

Ei et saa. Ota tuolta tuollainen vieras jakkara.... :headwall:
Niin ja omat kupit mukaan jos haluaa kahvia tai muuta tarjottavaa :attn:

Mä en edes kysynyt lupaa käyttää pottaa kun oltiin naapurissa kylässä. Muksulle tuli pissahätä ja me mentiin vessaan ja istutin lapsen potalle.
Pitää varmaan käydä pyytämässä anteeksi moista julkeutta.....

Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
:o

Seuraavan kerran kun ne tulee teille niin et päästä sitä pöntölle "kun se on aika henkilökohtainen juttu"

POTAT PESTÄÄN

No he ehkä tuovat oman potan mukana? Ei vaan voihan se olla tietysti niin että siinä vaiheessa jos/kun jossain kyläilevät ja tarvitsevat pottaa "lainaksi" niin kaveri ehkä tajuaa itsekin "mokansa". Menin vaan oikeasti aika hämilleni mut ehkä hänkin sitten, ei varmaan kukaan muu ole heillä pottaa lainaan pyytänyt sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja maria:
En voi kuin nauraa! :D Meillä saa lainaa pottaa ja pönttöö! Parempi et tekee tavarat pottaan kuin housuun! Käytitkö lapsen pöntöllä sitten, vai eiks sitäkää saanu "lainaa"?

Mun lapsi on sen verran pieni etten oo pöntöllä käyttänyt, käyttää siis vaippoja vielä mut pottaankin tekee hienosti jo tarpeitaan. Joten jäi sitten vaan pottailu väliin sillä kertaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No pöntöllä sentään saa, tosin eiköhän sekin mene saman tien pesuun kun ovi sulkeutuu vieraiden käynnin jälkeen.. No joo, mä kyllä ajattelinkin että kaveri taitaa olla ainoa laatuaan tässä potta-asiassa!

Onko tuo kaveri muutenkin kovin "pöpö-kammoinen" tms?

Mä en ole koskaan edes miettiynyt, että jos joku pottaikäinen käy meillä vessassa, että käyttääköhän se nyt meidän pienen ikiomaa pottaa... enkä vastaavasti vieraillakaan ole kysynyt, että saako potalla käydä - käyty on.

hmm. eihän niitä pottia esim. perhepäiväjhoitajillakaan miljoonia ole vaan ne pestään...

meillä saa lainata pottaa kyllä ja toi yksi potta mikä meillä on niin on nyt kolmannessa perheessä...

ja päiväkodissakin kun potta ikä menee ohi se potta desinfioidaan ja käyttöön seuraavalle. aika outo juttu tuolta sun kaverilta...

totta kai saa. En ole koskaan kylässä edes kysynyt, eikä kyllä kukaan ole meilläkään kysynyt. Kun on vessassa käyvä lapsi, niin käyttää joko pönttöä tai pottaa, eikä sitä tartte kysellä.