Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Voiko täällä nyt sitä k-18 merkitääkään käyttää kun ei kaikki mammat oo vielä täyttänyt 18. :snotty:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Voiko täällä nyt sitä k-18 merkitääkään käyttää kun ei kaikki mammat oo vielä täyttänyt 18. :snotty:![]()
Aika harva kuitenkin on alle. Ja tuo merkki yleensä tarkottaa sitä ettei sovellu lapsille, siitä siis moni tietäisi olla ketjua avaamatta kun lapset on paikalla. B)
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Voiko täällä nyt sitä k-18 merkitääkään käyttää kun ei kaikki mammat oo vielä täyttänyt 18. :snotty:![]()
Aika harva kuitenkin on alle. Ja tuo merkki yleensä tarkottaa sitä ettei sovellu lapsille, siitä siis moni tietäisi olla ketjua avaamatta kun lapset on paikalla. B)
Juu ja pakko tarkentaa että heitin ton vitsillä.Aattelin vaan ettei kukaan ota sitä sydämeensä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Minusta äiti-ihmisten ei kuulu edes tietää mitään seksistä. Hyi hitto, oletteko te jotain pervoja vai? Meille ainakin lapset on tulleet ihan lahjoina ja seksiä ei olla harrastettu ikinä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Minusta äiti-ihmisten ei kuulu edes tietää mitään seksistä. Hyi hitto, oletteko te jotain pervoja vai? Meille ainakin lapset on tulleet ihan lahjoina ja seksiä ei olla harrastettu ikinä![]()
Niin justiin!
Hävetkää kaikki.
Minä ja keittis ollaan haikaran kavereita. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Kun päiväsaikaan käyn täälä, niin mulla on 1-2 lasta sylissä, enkä avaa linkkejä ellen tiedä mitä niissä on. Ja se sopii mulle. Että lapsille sopimattomat kuvat linkkeinä, kiitos, ei kuvina suoraan.