Saako teidän lapset leikkiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää

Vieras
ihan kaikkien lasten kanssa?vai onko teillä vanhemmilla joitain rajoituksia?
joo saan varmasti joltaki karvat pystyyn,mutta en halua että lapseni enään leikkii velipuoleni kanssa.lapseni saa huonoja vaikutteita velipuoleltani.

velipuoleni on aivan häiriintyny lapsi,hänellä ei ole minkäänlaista kuria ei isän eikä äitin tykönä.isää ja äitia saa lyödä,saa kirvata saa tehä vaikka mitä paskaa.

äitillä on ennestään kaksi lasta.kummatki häiriintyneitä ja kelvottomia elämään itsekseen ikinä.vanhin sairastu henkisesti pelattuaan yötä päivää pelikoneita ja katsomalla kaikkea mitä telkkarista tulee.TIETENKIN ON MUITAKI SYITÄ SAIRASTUMISEEN,Mutta kyllä tuollaki saa pään pehmenemään!ja tämä toinen lapsi asuu isänsä tykönä.kummatkin aivan häiriintyneitä aina ollu!

lapseni on velipuoleni seurassa aivan ku eri ihminen.hänkin saa tehä kaikkea paskaa mitä velipuoleni tekee tai niin lapseni ainakin luulee.minä puutun asiaan joka kerta,minä oon se joka velipuolelle ärähtää.näemme kerran 2viikossa,paitsi tilanne onneksi muuttaa nyt niin näemme todella harvoin jos se musta on kiini!

teen tämän rakkaudesta.rakastan omaa lastani niin paljon etten halua että hän menee "pilalle".Meillä on kuri enkä halua että joku pilaa tämän sen takia että omalle lapselle ei ole mtn kuria!

lapseni on erillainen muitten lasten kans.hän on tavallinen lapsi sillon :)lapsi jota ei tarvi koko ajan kieltää.(eikä hän tee mitään tyhmää niinkö velipuoleni kanssa) kun hän on muitten lasten kans.nämä muut lapset ovat normaaleja kilttiä lapsia jolla on hyviä vaikutuksia kasvavaan lapseeni.haluan lapselleni hyvää seuraa en huonoa seuraa.
Jos näkisitte tilanteen ymmärsitte täysin minua!

Mulla on vasta niin pieni lapsi (7kk) ettei ole tullut vielä aiheelliseksi tämä, mutta en mä kyllä antaisi leikkiä kaikkien kanssa jos tulee tuollainen olo ja tekee lapselle pahaa.
:hug: Vanhemmilla on oikeus ja velvollisuus katsoa minkälaisessa seurassa lapsi on :)

Mutta niinkuin itse sanoit se ei ole lapsen vika milainen on niin miksi sitten laittaa lapsi kärsiin siitä?
Meilläkin on lapsi kavereita jotka ovat hyvin villejä ja kuria ei ole ollenkaan, mutta meillä on omille lapsille opetettu että kaikkea ei tarvi tehä perässä ja itse ollaan siin ä lähellä komentamassa jos menee yli.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta niinkuin itse sanoit se ei ole lapsen vika milainen on niin miksi sitten laittaa lapsi kärsiin siitä?
Meilläkin on lapsi kavereita jotka ovat hyvin villejä ja kuria ei ole ollenkaan, mutta meillä on omille lapsille opetettu että kaikkea ei tarvi tehä perässä ja itse ollaan siin ä lähellä komentamassa jos menee yli.

oiski minun lapsi isompi että tajuais jos sille sanoisin ettei kaikkea tarvi tehä perässä.2,5 vuotias lapseni on.meinaat että se on vanhempien vika?niinhän se varmaan onkin,mutta maailmassa riittää kilttejäki lapsia joitten kans leikkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ????:
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää:
äitillä on ennestään kaksi lasta.kummatki häiriintyneitä !

siis häh, tarkoitatko itseäsi?

Niin tai sitten tää kyseinen äiti (jolla on kaksi häiriintynyt lasta) ei ole ap:n äiti. Jos ap:lla ja velipuolella on yhteinen isä ja kummallakin omat äidit..

No jos ei ole kuria niin yleensä se kait on vanhempien vika. En tiiä mitä temppuja lapsi opettaa sinun lapselle, mutta meidän lapselle opettaa tämä ylivilkas kuriton lapsi rumia sanoja yms. ja saa leikkiä hänen kanssa koska ovat rakkaita toisilleen ja meidän lapsi on vasta 3 vuotta ja hyvin on uskonut että rumat sanat voi unohtaa saman tien.

Mutta pakko minunkin on tunnustaa että toki se minua äitinä ahistaa ja olen onnellinen että asutaan eripaikkakunnalla, mutta silti haluan että lapset saavat olla tekemisissä aina kun ollaan samassa paikassa.

Alkuperäinen kirjoittaja mimonmami:
Mulla on vasta niin pieni lapsi (7kk) ettei ole tullut vielä aiheelliseksi tämä, mutta en mä kyllä antaisi leikkiä kaikkien kanssa jos tulee tuollainen olo ja tekee lapselle pahaa.
:hug: Vanhemmilla on oikeus ja velvollisuus katsoa minkälaisessa seurassa lapsi on :)

Hyvin sanottu :) olen täysin samaa mieltä kanssasi että vanhempien velvollisuus on katsoa millaisessa seurassa lapsi on!tämä tilanne meillä on nyt tämän ikäisen kanssa joka ei vielä täysin ymmärrä pitemmän päälle,mutta varmasti tilanne muuttuu kun ikää tulee lisää ja lapsi alkaa ymmärtämään enemmän niinku justiinsa ettei tarvi kaikkea tehä perässä niinkö muut lapset tekee,mutta nyt tässä tilanteessa mulla ei ole muita vaihtoehtoja. Jos on ni mitä teidän mielestä?katsoa vierestä hiljaa ku lapseni oppii kirvaamaan ja kuinka elukoita saa rääkätä ja kuinka saa lyödä jne.Sori vaan mutta en voi katsoa vierestä tuollasta!kuka vanhempi voi????

Alkuperäinen kirjoittaja maria:
Alkuperäinen kirjoittaja ????:
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää:
äitillä on ennestään kaksi lasta.kummatki häiriintyneitä !

siis häh, tarkoitatko itseäsi?

Niin tai sitten tää kyseinen äiti (jolla on kaksi häiriintynyt lasta) ei ole ap:n äiti. Jos ap:lla ja velipuolella on yhteinen isä ja kummallakin omat äidit..

juu siis ei tää ole minun äiti(jolla on kaksi häiriintynyttä lasta).yhteiset isät meillä on ja eri äitit.

Yhteistyössä