Saako teidän ukot saunoa toisten eukkojen kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Entä onko se eri juttu, jos se tapahtuu porukassa, jossa useampi henkilö, tai sitten kahdenkesken?
No mulle se on eri juttu.
Jos ukko saunoisi kahden jonkun naisen kanssa niin varmasti tukehtuisin siihen herne-maissi-paprikan määrään! Mutta jos oletettaisiin, että olivat vaikka jossain mökillä missä kaikki saunovat/uivat/ottavat olutta kimpassa niin siitä en herneitä niin syvälle vetäisi. Muutaman kuitenkin, ihan vaan mustasukkaisuuksissani :kieh:

Ei saa ikimaailmassa, mä lukitsen sen heti kotiin lukkojen taakse. Samalla käyn kouluttamassa kaikki naispuoliset työkaverit, joiden kanssa se käy syömässä ja jotka saattavat soittaa hänelle klo 16:00:00 jälkeen. Jos katsookaan naisiin päin vapaa-ajalla, uhkaan avioerolla. Jos kännystä löytyy jonkun naisen nimi, nuijin sen kännykän tuusannuuskaksi.

Sigh... Joo, ihan rauhassa saa painua.

nekku
Noooo... En tykkäisi. Todellakaan. Enkä halua että saunoo muiden naisten kanssa, olkoonkin vain kavereita niin silti...

Sitten on eriasia jos olen samassa paikassa, siis vaikka mökillä jos ollaan niin saunokoon kenen kanssa tahtoo, mutta jos vaikka on eri paikkakunnalla tms niin olisin hyvin epäileväinen.

Mm
Meijän isi on ollut vieraan nuoren naisen kanssa saunassa, eivät tosin kaksin. Miehet oli kaikki ilkosillaan ja tää nuori nainen oli pyyhe päällä. Enkä vetänyt ees palkokasvia nenään.

Kyl meitin isukki tietää mitä sallitaan ja mitä ei.

En haluaisi että saunoisi, mutta en myöskään lähtisi kieltämään, toisin sanoen mieheni luonteeseen ei sopisi edes moinen koska se on sen verran ujo :D Eikä tykkäisi varmasti että minäkään olisin muitten miesten kanssa saunassa. Enkä menisikään, olenhan siveä ihminen :saint:

Kyllä saa, jos siis kyse on porukasta, ei jonkun vieraan naisen kanssa kaksin saunomisesta.

Ollaan aiheesta joskus keskusteltukin. Meidän molempien mielestä sauna on lähes "pyhä" paikka. Tärkeä osa suomalaista kulttuuriperintöä. Sinne mennään rentoutumaan, puhdistautumaan, nauttimaan lämmöstä, tuoksuista, hiljaisuudesta jne. Mielestämme saunalla ei ole mitään tekemistä seksin kanssa.

p.s. Meillä kimppasaunailut on toistaiseksi menneet niin, että minä olen ollut mukana kun mies on saunonut miespuolisten kavereidensa kanssa, mutta mies ei muiden naisten kanssa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Saahan tuo tehdä mitä haluaa, mutta eri asia on pitäisinkö minä niistä tekemisistä :kieh:

Kimppasaunomisesta en kauheasti diggggailisi ja ukko tietää sen. Eli jos kömpisi silti sinne lauteille niin herneet lentelisi varmasti joko siitä saunmisesta tai siitä, että tekee tahallaan jotain mikä loukkaa mua :LOL:
Näin meilläkin. En mä kieltäis, mutta suuttuisin kuitenkin... :whistle:

Joo, meillä on ainakin niin tiivis kaveripiiri ettei siinä katella kuka siellä saunassa sattuu olemaan, on miehet ja naiset sekaisin :LOL: En näe mitään ihmeellistä asiassa
Jos tuntemattomien kanssa hengailisi niin en tiedä, ei ole tullut eteen tilannetta. Todennäköisesti en pahastuisi siitäkään, saahan sitä saunoa - alastomuus on aika normaali asia suomalaiselle saunojalle kuitenkin.

Rukoilijasirkka
Ja siis, en tykkäisi, mutta silloin tietysti muut miehet näkisi minutkin, joten eiköhän me jätettäs väliin. Muutenkaan ei oo mikään hinku nähdä ketään kavereita nakuna, ois vaivaannuttavaa.

Yhteistyössä