Saako teidän ukot saunoa toisten eukkojen kanssa?

Saa ja itse saan saunoa muiden miespuolisten kanssa kuin oman mieheni. Alastomuus on luonnollista ja kimppasaunoissa yleensä viriää parhaat keskustelut :) En mä ainakaan jaksa akkojen kanssa lauteilla vertailla kysilakkojen pitävyyttä.... :whistle:

Yhessä ainoassa kaveriporukassa, jossa ollaan saunottu miehet ja naiset sekasin aina. Sillä porukalla sekasaunominen on yhtä luonnollinen asia kun saman pöydän ääressä syöminen :) Työkavereiden kanssa en tykkäisi, että mies sekasaunoisi, enkä miekään oloani tuntisi luonnolliseksi omien miespuolisten työkavereiden kanssa samalla lauteella :|

Mä olen vissiin jotenkin ylisiveä (huom. nimimerkki!) sitten. Koska mä en haluaisi, että muut ukot näkisivät mua ilkosillani. Olkoonkin luonnollinen asia. Ja olkoonkin, että oon sinut kroppani kanssa (paitsi juuri nyt, mutta yleensä). Silti. En vaan pidä siitä. Ja siis tämä nyt vaan omalta kantilta katsottuna, ukosta mitään puhumatta, itse en voisi saunoa vieraassa ukkoporukassa. Tai no, tuhannen kännissä ja suht kavereiden kanssa ehkä (ja olen niin joskus tehnytkin), mutta häpeisin sitä sit jälkikäteen kyllä aika reilusti...

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Saa ja itse saan saunoa muiden miespuolisten kanssa kuin oman mieheni. Alastomuus on luonnollista ja kimppasaunoissa yleensä viriää parhaat keskustelut :) En mä ainakaan jaksa akkojen kanssa lauteilla vertailla kysilakkojen pitävyyttä.... :whistle:
Kyllä on munkin miehellä "lupa" saunoa muittenkin naisten kanssa. Kimppasaunotaan aina kavereitten kanssa porukassa ja ikinä ei siihen ole liittynyt mitään seksuaalista.
En sit tiiä olisinko kovin hyvilläni jos mies saunois jonku mulle tuntemattoman naisen kanssa ihan kahdelleen. En varmaan siitä tykkäis.

joanna
miks pitäis mennä alasti jonkun toisenkanssa mihinkään?
olkoon sauna suomessa perinne tai ei,niin multa ei siihen ymmärrystä tipu.
alastomuus on normaalia,kyllä. mutta se että sinne menee tietentahtoen mies ja nainen alasti tekee siitä jotenkin liian intiimiä. itse en sitä tekisi,eikä tää nykyinen miehenikään. meillon samanlaiset arvot.
kimppasaunominen taas on ihan ok.
tosin siellä pitäisin bikinit päällä,vaikka alastomuus onkin normaalia voi se silti häiritä jotain muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja joanna:
miks pitäis mennä alasti jonkun toisenkanssa mihinkään?
olkoon sauna suomessa perinne tai ei,niin multa ei siihen ymmärrystä tipu.
alastomuus on normaalia,kyllä. mutta se että sinne menee tietentahtoen mies ja nainen alasti tekee siitä jotenkin liian intiimiä. itse en sitä tekisi,eikä tää nykyinen miehenikään. meillon samanlaiset arvot.
kimppasaunominen taas on ihan ok.
tosin siellä pitäisin bikinit päällä,vaikka alastomuus onkin normaalia voi se silti häiritä jotain muuta.
Ja mun mielestä taas on kummalista mennä vaatteet päällä saunaan :D

posliininakin saunaan
kyllä saa, mutta ei sauno. Saunomme aina yhdessä siis että olemme molemmat mukana. Keraan kun tuttava pariskunta tuli käymään ja pyysivät et saunottas. Mietin ilkeänkö mennä kun oltiin juuri edellisenä illtana parturoitu vähän liikaakin alakarvoituksia, oli jätetty vain pieni kiitoratasuikale minulle ja mä ajoin sit miehen posliiniksi "kostoksi". Menin ihan pokkana kuitenkin saunaan, mies ei hävennyt ollenkaan ja kun pariskunnan mies näki kiitoratani niin alkoi heti vaimolleen kimputtamaan miksi hällä ei ole samanlaista =)
Saunominen meni sit siihen että parturoimme yhdessä sen pariskunnan =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua ihmetyttää miksi pitäisi mennä esittelemään itseään alasti vieraille ihmisille? mä en ainakaan haluais olla alasti lauteilla mun naiskavereiden miesten kanssa.
En mä ainakaan esittele itseäni, mä vaan saunon.
Ei siellä kukaan toisten kroppia tiiraile. Ei ainakaan meidän porukassa.
On luonnosta vieraantunutta porukkaa, jos alaston keho on jotenkin piilossa pidettävä asia tuommoisessa tilanteessa. Mä en sauno koskaan vaatteet päällä, oli siellä saunassa sitten miehiä tai naisia, oma tai vieras.
Enhän mä käy suihkussakaan vaatteet päällä :eek:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vvvv:
tuo pippeöli on niin ihmeellinen asia, ettei mies voi saunoa kimppa saunassa. Kotonakin varmaan saunotte uikkarit päällä.
Nii joo,tai sit joidenkin mielestä ihmisellä on myös niitä intiimejä paikkoja joita ei halua muiden katselevan tai vastaavasti katsoa muiden. Sä varmaan kuljet kesäisin kaupungillakin alasti?

Mua ihmetyttää miksi pitäisi mennä esittelemään itseään alasti vieraille ihmisille? mä en ainakaan haluais olla alasti lauteilla mun naiskavereiden miesten kanssa.
Näinpä.

Ja kun mä TIEDÄN omakohtaisesti näitä "meillä-on-ah-niin-ihana-parisuhde" tarinoita vaikka miten monta :( Toinen puolisko on superhyperluottavainen, ja sallii ilman mutinoita moiset.
Sitten, kun tämä ah-niin-ihanan-luotettava puoliso on oikeasti siellä saunassa, niin voi sattua ja tapahtua yhtä sun toista. Ja sitten sen jälkeen onkin hyvä kömpiä kotiin sen siellä odottavan vaimon/miehen kainaloon, ja vaimo/mies miettii, jotta 'meillä on kyllä niiiiiiiiiiiiiin hyvä suhde' :snotty:

vieras
meillä meni niin että miehet oli alasti ja mulla oli uikkarit päällä :) Ei tullut edes mieleen että jonkun nainen voisi tosta suuttua! Oma mies oli kuitenkin mukana, mutta taisin olla hetken kahdestaan kahdenkin eri miehen kanssa! Toivottavasti ei ole saanut miehet satikutia kotona!!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja posliininakin saunaan:
kyllä saa, mutta ei sauno. Saunomme aina yhdessä siis että olemme molemmat mukana. Keraan kun tuttava pariskunta tuli käymään ja pyysivät et saunottas. Mietin ilkeänkö mennä kun oltiin juuri edellisenä illtana parturoitu vähän liikaakin alakarvoituksia, oli jätetty vain pieni kiitoratasuikale minulle ja mä ajoin sit miehen posliiniksi "kostoksi". Menin ihan pokkana kuitenkin saunaan, mies ei hävennyt ollenkaan ja kun pariskunnan mies näki kiitoratani niin alkoi heti vaimolleen kimputtamaan miksi hällä ei ole samanlaista =)
Tosi eroottista..naapurin jorkki kommentoimassa mun alapääkarvoitustani..ei kiitos :)

posliininakin saunaan
Alkuperäinen kirjoittaja posliininakin saunaan:
Tosi eroottista..naapurin jorkki kommentoimassa mun alapääkarvoitustani..ei kiitos :)

No eroottisuus on kaukana kun siitä pariskunnasta puhutaan... =)

Yhteistyössä