Kyllä on munkin miehellä "lupa" saunoa muittenkin naisten kanssa. Kimppasaunotaan aina kavereitten kanssa porukassa ja ikinä ei siihen ole liittynyt mitään seksuaalista.Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Saa ja itse saan saunoa muiden miespuolisten kanssa kuin oman mieheni. Alastomuus on luonnollista ja kimppasaunoissa yleensä viriää parhaat keskustelut En mä ainakaan jaksa akkojen kanssa lauteilla vertailla kysilakkojen pitävyyttä....
Ja mun mielestä taas on kummalista mennä vaatteet päällä saunaanAlkuperäinen kirjoittaja joanna:miks pitäis mennä alasti jonkun toisenkanssa mihinkään?
olkoon sauna suomessa perinne tai ei,niin multa ei siihen ymmärrystä tipu.
alastomuus on normaalia,kyllä. mutta se että sinne menee tietentahtoen mies ja nainen alasti tekee siitä jotenkin liian intiimiä. itse en sitä tekisi,eikä tää nykyinen miehenikään. meillon samanlaiset arvot.
kimppasaunominen taas on ihan ok.
tosin siellä pitäisin bikinit päällä,vaikka alastomuus onkin normaalia voi se silti häiritä jotain muuta.
kirjoitus moka eli pippeliAlkuperäinen kirjoittaja vvvv:tuo pippeöli on niin ihmeellinen asia, ettei mies voi saunoa kimppa saunassa. Kotonakin varmaan saunotte uikkarit päällä.
En mä ainakaan esittele itseäni, mä vaan saunon.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mua ihmetyttää miksi pitäisi mennä esittelemään itseään alasti vieraille ihmisille? mä en ainakaan haluais olla alasti lauteilla mun naiskavereiden miesten kanssa.
Nii joo,tai sit joidenkin mielestä ihmisellä on myös niitä intiimejä paikkoja joita ei halua muiden katselevan tai vastaavasti katsoa muiden. Sä varmaan kuljet kesäisin kaupungillakin alasti?Alkuperäinen kirjoittaja vvvv:tuo pippeöli on niin ihmeellinen asia, ettei mies voi saunoa kimppa saunassa. Kotonakin varmaan saunotte uikkarit päällä.
Näinpä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mua ihmetyttää miksi pitäisi mennä esittelemään itseään alasti vieraille ihmisille? mä en ainakaan haluais olla alasti lauteilla mun naiskavereiden miesten kanssa.
Tosi eroottista..naapurin jorkki kommentoimassa mun alapääkarvoitustani..ei kiitosAlkuperäinen kirjoittaja posliininakin saunaan:kyllä saa, mutta ei sauno. Saunomme aina yhdessä siis että olemme molemmat mukana. Keraan kun tuttava pariskunta tuli käymään ja pyysivät et saunottas. Mietin ilkeänkö mennä kun oltiin juuri edellisenä illtana parturoitu vähän liikaakin alakarvoituksia, oli jätetty vain pieni kiitoratasuikale minulle ja mä ajoin sit miehen posliiniksi "kostoksi". Menin ihan pokkana kuitenkin saunaan, mies ei hävennyt ollenkaan ja kun pariskunnan mies näki kiitoratani niin alkoi heti vaimolleen kimputtamaan miksi hällä ei ole samanlaista =)
Saunominen meni sit siihen että parturoimme yhdessä sen pariskunnan =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tosi eroottista..naapurin jorkki kommentoimassa mun alapääkarvoitustani..ei kiitosAlkuperäinen kirjoittaja posliininakin saunaan:kyllä saa, mutta ei sauno. Saunomme aina yhdessä siis että olemme molemmat mukana. Keraan kun tuttava pariskunta tuli käymään ja pyysivät et saunottas. Mietin ilkeänkö mennä kun oltiin juuri edellisenä illtana parturoitu vähän liikaakin alakarvoituksia, oli jätetty vain pieni kiitoratasuikale minulle ja mä ajoin sit miehen posliiniksi "kostoksi". Menin ihan pokkana kuitenkin saunaan, mies ei hävennyt ollenkaan ja kun pariskunnan mies näki kiitoratani niin alkoi heti vaimolleen kimputtamaan miksi hällä ei ole samanlaista =)
Saunominen meni sit siihen että parturoimme yhdessä sen pariskunnan =)