En mä kyllä osais olla mustasukkainen, mutta luulen ettei mies itse halua noihin tilanteisiin =)
No mulle se on eri juttu.Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Entä onko se eri juttu, jos se tapahtuu porukassa, jossa useampi henkilö, tai sitten kahdenkesken?
:wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja eieiei:EN TODELLAKAAN TYKKÄIS
Tottakait, miksei saisi?Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Saako emäntä kans? *utelias*Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Saan saunoa.
Aattelin, josko oot saanut palstan naisista huonoja vaikutteitaAlkuperäinen kirjoittaja Isä -:Tottakait, miksei saisi?
Saan saunoa, ja vaimokin saa mennä miesten kanssa saunaan. Milloin seuraava palstasaunavuoro?Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Esim. jossain illanistujaisissa. Alasti. Ilman, että työ ootte ite mukana.
Näin meilläkin. En mä kieltäis, mutta suuttuisin kuitenkin...Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Saahan tuo tehdä mitä haluaa, mutta eri asia on pitäisinkö minä niistä tekemisistä :kieh:
Kimppasaunomisesta en kauheasti diggggailisi ja ukko tietää sen. Eli jos kömpisi silti sinne lauteille niin herneet lentelisi varmasti joko siitä saunmisesta tai siitä, että tekee tahallaan jotain mikä loukkaa mua
sama juttu,, mut riippuu varmaankin keitten kanssa menee sinne saunaan.Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Sopii kokeilla. :saint: