saako tehä taas aloitus:D että voi mun raukka mies:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Savanna hei!

mihin sä heität vanhat huonekalut aina, ja muunkin roinan kun ostat jatkuvasti uutta etkä huku siihen kaikkeen sälään?

Oisin kiinnostunut, jos sulla on jotain laatukamaa lähdössä pois joka viikko niin mä voin ottaa vastaan. :)

Hän antoi niitä jo jonnekin köyhille perheille:D

puhut siis itsestäsi kolmannessa persoonassa? Vai kuka on "hän"? Käske "hänen" lähettää tänne Ykaan jotain kans, mielellään rahanarvoista. Ai niin, kaikkihan sulla on luksusta ja laatua joka ei alle tonnin irtoa, paitsi sitten kun se on sulle turha niin ikkunasta kartanolle! huomaa sanavalinta.

hei! hyvä idis! Sä voisit Savanna perustaa jouluksi sellasen köyhien vaatekaappi-jonon, josta vähäosaiset sais tulla hakeen huonekaluja mihin niillä ei oo varaa. Vähä niinku Hurstin soppajono!

Usko pois, jäät vielä jonain kauniina päivänä nuolemaan näppejäsi.

Tuo on niin sairaanloista, että sinun pitäisi hakea ammattiapua. Ajattelet itseäsi, mutta entäpä lapset?
Tälle huomionhaulle ei tule loppua, ei sitten millään.

hei! hyvä idis! Sä voisit Savanna perustaa jouluksi sellasen köyhien vaatekaappi-jonon, josta vähäosaiset sais tulla hakeen huonekaluja mihin niillä ei oo varaa. Vähä niinku Hurstin soppajono!

Ekan kerran vastaan näihin Savannan ketjuihin mutta kiiitos tästä. Nauroin niin että kyyneleet valui silmistä.
Hursti-vainaan hengessä kaksplusmammoille: Ikean peittoa ja ylimääräistä keittiökaapin ovea lämmittämään tylsää elämää *reps*

Tää henkilö kuuluis ihan muuhun paikkaan kuin nettipalstalle tilittämään liioiteltuja/keksittyjä tarinoita elämästään. Ei taida sulla olla tosielämässä ystäviä, eikä ylipäätään ketään jolle puhua?

[QUOTE="heh";23257770]Tän palstan nimi pitäis olla "Mitäs nyt, Savanna" Mä en jaksa enää näitä aloituksia... ihan huuhaa koko akka ja jutut tuulesta temmattuja. Uskokoon kuka haluaa.[/QUOTE]

mutta tämä palstahan oli ihan kuollut ku saavanna oli pitkällä bannilla. mä ainakin tulin tänne takasi ku huomasin että tämä plikka on jälleen kuvioissa. sen verran uskomatonta juttua heittää että viihdearvoa on. ja varmasti kävijämäärät tälläki palstalla nousee kun savannalla menee lujaa.

[QUOTE="vieras";23257290]Ei ne olleet kullanväriset (sohva ja tuolit) vaan musta-hopeat kuvioiset (Suomi-soffasta ja kuulemma kalliit ) joissa kuvioiden kohdistus aivan persiillään ja kaameat kuution muotoiset. Vitsi kun löytäis sen ketjun missä kuvat oli...[/QUOTE]

Koitin laittaa, jäi spämmihaaviin. Googleta: Kuva,, mun uusista sohvista:)mitä lupasin laita tänne

Kun sinulla on ihana mies ja rikaskin vielä, niin voitko valistaa meitä venakkonaisia rakastavia miehiä, että milla keinoin mekin voisimme saada kaltaisesi ihanan naisellisen naisen?

Onko ulkonäöllä paljon merkitystä, täytyyykö pitää lapsista, tuleeko olla kuinka rikas?

Me ei olla edes rikkaita mutta meille ei ole ikinä ostettu huonekaluja jostain ikeasta että pitäisi itse koota. Meillä ostetaan laatuhuonekaluja ja ne tulee kyllä ihan koottuna paikanpäälle. Kerran astiakaappi tuli kahdessa osassa, että piti itse kiinnittää ylä ja alaosa toisiinsa.

Musta on jotenkin surullista, että ap:n ainoat puheenaiheet ovat raha, kuluttaminen, miehen rahat, ostaminen, sisustaminen, vaatettaminen... :confused: Missä on puhe rakkaudesta? No juu, sanoohan hän että mies rakastaa, mutta kun se kytketään aina rahaan. Mies rakastaa koska antaa niin paljon rahaa. Mies rakastaa koska haluaa antaa minulle kaiken. Missä on puhe hellyydestä, kumppanuudesta, yhteisistä arvoista? Savanna ei koskaan puhu ystävistä, tukiverkosta, läheisistään. Ainoastaan miehestä, jolta saa rahaa. Lapsistakin puhutaan vähän. Lähinnä yhteydessä joko mieheen, rahaan tai kuluttamiseen. Normaalisti äidit tuntuvat puhuvan lasten kanssa viettämistääbn hetkistä, kenties huolenaiheistaan lasten kehityksessä, ilostaan kun lapsi oppii, osaa ja oivaltaa. Onnesta, jota lapsen kanssa kasvaminen tuo tullessaan. Joko ap on taitava provo tai todella surullisessa asemassa oleva ihminen, joka ei ole kosketuksissa todellisen elämän ja omien tunteidensa kanssa.

Yhteistyössä