V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Saa kai, kuka estää? tai siis saa kai linkittää, mut jos laittaa suoraan esille, niin luulen, että silleen ei saa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Saa kai, kuka estää? tai siis saa kai linkittää, mut jos laittaa suoraan esille, niin luulen, että silleen ei saa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:No ei kun vaan lollot esille. Saadaan taas uusi kävijä ennätys![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Saa kai, kuka estää? tai siis saa kai linkittää, mut jos laittaa suoraan esille, niin luulen, että silleen ei saa.
/quote]
Joku muu vois olla ihan eri mieltä. Vaikka eipä ihme, kun sähän et ole mua ees nähnyt.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Saa kai, kuka estää? tai siis saa kai linkittää, mut jos laittaa suoraan esille, niin luulen, että silleen ei saa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kukas uskaltaa ensin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Saa kai, kuka estää? tai siis saa kai linkittää, mut jos laittaa suoraan esille, niin luulen, että silleen ei saa.
Kyllä mä luulen että sirkalla tissit on, onhan se imettänyt lapsiakin ja se ei onnistuis ilman maitorauhasia! NIIH, ettäs tiedät tyhmä!
Mikä se pedesperse on?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikös täällä ollut joskus tissiketju?
Tuo miesten ketju vois ollakin kivaAlkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikös täällä ollut joskus tissiketju?
On ollut! Miesten yläosatonta ketjua en muista nähneeni. Haluan nähdä sellaisen ennen kuin suostun osallistumaan tissiketjuihin!
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina: