Monikulttuurisen Vantaan talous sakkaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hienoa ettei ap. enää jankuttanut ketjussaan Somalian pääkaupungista. Ehkä Suomesta Somalian kurinpitolaitoksiin kidutettaviksi lähetetyt lapset ovat hieman hiljentäneet hänen trollailua.

SDP/vasemmisto ei halua poistaa työttömiä kehitysmaalaisia maasta, vaan tyytyy leikkaamaan kaikilta. Minusta olisi tärkeämpää lähettää wolttikuskit ja taksikuskit takaisin turvallisiin maihinsa.

Ennen vasemmisto ei hyväksynyt mamutusta, se vastusti sitä vimmatusti, nyt se on sen pääasia.

Mikä on muuttunut?
Silloin ennen vasemmisto edusti duunareita jotka olivat töissä. Nyt vasemmisto edustaa veronimijöitä, jotka eivät käy töissä, vaan saavat erilaisia tukia. Siksi vasemmisto haluaa lisää veronimijöitä maahan jotta se saa lisää äänestäjiä.

Muistakaa äänestää kpäitä jotka hokevat maahanmuutto on rikkaus maahanmuutto on rikkaus..juu niille jotka tämän maan sossutädit saavat saavat itkemään nyyhkytarinoillaan tai jos eukolla on pahat rekikelit niin se on herkällä tuulella ja voidaan tästä laittaa teille suoraan tilaukseen ne tansanialaiset virtaheponahkaiset sohvat juu kiitti hei hyvää päivänjatkoa

Emmää mithään mistään ymmärrä politiikasta.. paitsi että se haisee samalle kun mun aamutorttu ihminen itseltään syö vaan päätä pois..voi kun pääsis pois tästä paskasangosta

Rummojankkaaja ei ole ikinä tehnyt mitään edistääkseen maahanmuuttajien kotoutumista. 2018 minä sijoitin saamani perinnön Refugees Welcome kaarnaveneisiin ja niiden avulla työllistettiin kymmeniä tuhansia maahanmuuttajia. Tulevaisuudessa voin myydä ne ja lähteä maailman ympäri matkalle tai jätän ne lapsille perinnöksi.

Rummojankkaaja ei ole ikinä tehnyt mitään edistääkseen maahanmuuttajien kotoutumista. 2018 minä sijoitin saamani perinnön Refugees Welcome kaarnaveneisiin ja niiden avulla työllistettiin kymmeniä tuhansia maahanmuuttajia. Tulevaisuudessa voin myydä ne ja lähteä maailman ympäri matkalle tai jätän ne lapsille perinnöksi.
Harvinainen viesti persujen tunkkaisella rasismipalstalla.
Rummo-jankkaaja sopisi parhaiten vaihtamaan ajatuksia henkilön kanssa, jolla on monta ronskia ketjun aloitusta tällä palstalla.

Yhteistyössä