Saako sinkku harrastaa seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja "Ansku"
  • Ensimmäinen viesti
Sehän tässä olikin vähän mielessä, että kai sit sitä panoseuraa voi itekin iskeä sieltä baarista että saa ainakin mitä haluaa:).

Oot kyllä hyvä nainen:D.
Sulla tuntuu ajatuksena olevan, että jos nainen suostuu miehen iskettäväksi ja matkaan, niin nainen joutuu ottamaan vastaan jotakin mitä ei halua. Aivan kuin sitä pitääs joka hemmetin iskevän miehen matkaan lähtiä.
 
v
Sulla tuntuu ajatuksena olevan, että jos nainen suostuu miehen iskettäväksi ja matkaan, niin nainen joutuu ottamaan vastaan jotakin mitä ei halua. Aivan kuin sitä pitääs joka hemmetin iskevän miehen matkaan lähtiä.
Montako sataa miestä sua sit iskee illan aikana?

Ei nyt varmana kukaan lähe kenen tahansa matkaan, mutta ei siel nyt niin hirveästi tarjontaa ole jos haluaa seksiä tänään ja oottaa tulevansa isketyksi. Ainakaan missään pikkukaupungin keskaribaarissa.

:heart:
 
Montako sataa miestä sua sit iskee illan aikana?

Ei nyt varmana kukaan lähe kenen tahansa matkaan, mutta ei siel nyt niin hirveästi tarjontaa ole jos haluaa seksiä tänään ja oottaa tulevansa isketyksi. Ainakaan missään pikkukaupungin keskaribaarissa.

:heart:
Jahas, ei sitten voinut tässäkään pysyä asiallisena vaan pitää ruveta aukomaan päätänsä. Hyvää jatkoa sulle.
 
[QUOTE="Saima.";22949575]Sinkku saa tehdä mitä tahansa moraalinsa sallii - kunhan ei kysy lupaa palstalta. Ilmankin pärjää, mutta ikävää on. Sama juttu viinin ja suklaan kanssa. :p[/QUOTE]

Juu ei todellakaan kysytä palstalta lupaa! :LOL: :D
 
kyllä
saa! Itse olin sinkkuna 7 vuotta, mutta en todellakaan selibaatissa. Osa oli ihan yhden illan juttuja ja osa sillä periaatteella, etä tavataan, kun siltä tuntuu. Homma on ok, niin kauan kuin kumpikin osapuoli on tietoinen pelisäännöistä.
 
[QUOTE="Saima.";22950682]Nih. Vaikka palsta tietääkin kaiken ;) niin himot ja halut saa kukin onneksi hallita ja hillitä itse. :D[/QUOTE]

Mä unohdin tuon, että palsta tietää kaiken. :| *menee nurkkaan häpiämään*
 
vierailija
Täällä joissakin keskusteluissa jotkut moralisoivat kun harrastetaan yhden illan juttuja tai on seksisuhde. Sanotaan, että eikö voi olla ilman seksiä niin kauan, että saa parisuhteen. "Kyllä mäkin olin ilman seksiä viisi vuotta kunnes löysin miehen".

Miksi ei saisi etsiä nautintoa? Eihän kaikki edes etsi saati halua parisuhdetta joten pitäisikö olla loppuelämänsä ilman seksiä?

Mulle seksi on erittäin tärkeä ja kyllä mä haen puutteeseeni apua. Haluan nauttia mulle tärkeästä asiasta. Joskus on yhden illan juttuja, mutta on myös mies jota tapailen säännöllisesti seksin merkeissä.

Miksi tätä ei voi sallia näin haluaville eikä moralisoida toisten tekemisiä. En mäkään mitenkään halveksu ja pidä väärinä toisten ratkaisuja jos ei tee kuten mä. Saa mun mielestä olla ilman seksiä jos haluaa, ei se ole mun asia.
En mä kyllä lupaa kysele keltään😆 nautin sinkkuudesta,en kaipaa ketään saman katon alle.
 

Yhteistyössä