Saako raskauden aikana syödä Ben & Jerry'sin jätskiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tsiisus, et halua hormonaalista ehkäisyä et sterisaatiota, siinä tapauksesaa sulla on seuraavan 15 vuoden kuluessa sulla on ainakin viisi lasta lisää! Et jaksa näitä nykyisiäkään itse hoitaa joten voi lapsiparat, ei ne pyydä syntyä tänne! .Psst jos perheen lapsiliuku on täynnä niin mieskin voi käydä sterolisaatiossa. .
Joo sun päässä on niin etten jaksa omia lapsia hoitaa :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:!
Sitten saan vielä viisi lasta jos on tarkoitus, kärsiä vain pitää ja lisätä tunnit vuorokaudessa.
Hyvä yötä!

Joo sun päässä on niin etten jaksa omia lapsia hoitaa :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:!
Sitten saan vielä viisi lasta jos on tarkoitus, kärsiä vain pitää ja lisätä tunnit vuorokaudessa.
Hyvä yötä!

Moniko viikkoisena meinaat hylätä tän tulevan vauvan lähteä 6 viikon ulkomaanmatkalle? Älä sitten valita raskaudesta, kiireestä jne. kuten aiemmassa tämän ketjun viestissä. Se on silloin täysin oma valinta kun ei halua huolehtia ehkäisystä. Vähän niin kuin lestadiolaismeininkiä niin monta tulee kuin Herra Antaa...

""Hauskin on se että meillä miehen kanssa jotain voi sanoa kerran vuodessa ja olikin ehkäisy, silti.""

Mitä yllä oleva tarkoittaa??
Kerran vuodessa miehensä kanssa, ehkäisy käytössä?

Valitettavasti on näin. Hormonit vaikuttaa jokaiseen eri tavalla. Sekä vielä vain ja ainoastaan raskauden aikana kärsin kilpirauhasen vajaatoiminnasta joka paranee jostain kumman syystä synnytyksen jälkeen kun puol vuotta menee. Mun elimistö kai outo. Siksi inhoan kaikki raskaudet, tämä on hirveä mulle joka asiassa... Onneks vaan aika menee ja joskus kai se synnytys tulee vaikka aina tuntuu että ei.
Sun elimistö on sekasin painon jojottelusta. Sen takia sä lihoot niin helposti.

Yhteistyössä