S
saako vai ei
Vieras
Eli jos omaan käyttöön ompelee vaatteita niin saako niihin ottaa kivoja merkkejä käytetyistä vaatteista? Siis semmoisia,missä lukee tuotemerkin nimi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Mä ihan muistelen että Reima myy, tai ainakin myi logoaan ihan tuohon käyttöön..ihan kuin olisin joskus netissä nähnyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minttu:tuskin luvallista mutta kuka sitä nyt valvoo? Miksi ihmeessä laittaisit itse tekemääsi esim. raiskin merkin? Jotta näyttäisi merkkivaatteelta?
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Mä ihan muistelen että Reima myy, tai ainakin myi logoaan ihan tuohon käyttöön..ihan kuin olisin joskus netissä nähnyt![]()
Muistan myös ja minulla taas on esim. Lewiksen, JC:n, Leen yms. merkkejä samaan tarkoitukseen ostettuja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :onko naurettavampaa touhua,pitää ite ommella mut silti näyttää et olis jotkut merkkivaatteetmihin tää maailma on menossa! eikö oo varaa ostaa aitoja ku pitää tehä feikkejä vai eikö kaverit hyväksy sua ilman merkkivaatteita
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :onko naurettavampaa touhua,pitää ite ommella mut silti näyttää et olis jotkut merkkivaatteetmihin tää maailma on menossa! eikö oo varaa ostaa aitoja ku pitää tehä feikkejä vai eikö kaverit hyväksy sua ilman merkkivaatteita
![]()
Nauha- ja nappikaupoista niitä yleensä löytää. Niitä merkkejä voi saumaan laittaa esim. jostain kivasta kuviollisesta nauhasta taittamalla kaksinkerroin, kuten monet aidot merkitkin ovat. Nauhoja voi löytyä myös askarteluliikkeistä.Alkuperäinen kirjoittaja saako vai ei:Enkä nyt mistään "merkkivaatteiden" merkkejä tarkoita,ihan kivoja merkkejä on ihan halpisjutuissakin,ja semmoiset nyt yleensä menee käytössä niin atomeiksi,että merkit joutaa leikkoa pois... Vai mistä semmoisia pikkumerkkejä voi sitten ostaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Heh heh:"Lewiksen" merkki itse ommelluissa housuissa olisikin aika hupaisa.
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Heh heh:"Lewiksen" merkki itse ommelluissa housuissa olisikin aika hupaisa.
Mulla on hameessa lewiksen merkki kun on hame tehty lewiksen farkuista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heh heh:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Heh heh:"Lewiksen" merkki itse ommelluissa housuissa olisikin aika hupaisa.
Mitkä ne semmoiset farkut on?
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Heh heh:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Heh heh:"Lewiksen" merkki itse ommelluissa housuissa olisikin aika hupaisa.
Mitkä ne semmoiset farkut on?
levistrauss jos haluat kerran ihan oikean nimenme kutsutaan ihan vaan lewiksiksi noita pöksyjä.
Alkuperäinen kirjoittaja Heh heh:Sori, oli vaan niin kutkuttava ajatus: itse vähän tökerösti ommellut farkut, joissa vielä "merkki", jossa lukee valmistajan nimi väärin kirjoitettuna. Kaikkien aikojen bootleg.