paljon maksaisit huutiksessa tai kirppiksellä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
käytetyistä lasten/vauvan vaatteista joissa pesunukkaa ja näkee että on käytetty?
entäs sitten uuden näköisistä/oloisista?
itellä ei oo hajua noista hinnoista enkä haluis raahata kamoja takasin kotiin pölyttymään..kirppikselle siis olen menossa.

niinjuu ja mites naisten vaatteet?jos on uudenveroisia paitoja tms?mitä niille laittais hintaa.
ostelin kivoja vaatteita ja sitten menin per´kule laihtumaan niin etten niihin säkkeihin enää viitsi pukeutua :kieh:

mä oon pitänyt rajana kirppiksellä et (ja ostan siis vain uudenveroisia) body max 2?, potkarit max 1.5?, paita max 1?, housut/hameet/mekot max 4?, aikuisten vaatteiden kans on vähän niin ja näin, joskus voin maksaa enemmänkin jos on laadukas ja tiedän et käyttöikä on pitkä.

Voin maksaa hyvästä hyvän hinnan.Joskus huvittaa kun joku yrittää saada kirppiksellä kuluneesta Hennesin vaatteesta saman tai jopa enemmän kuin vastaavasta uudesta! Mutta voin maksaa hyväkuntoisesta laatuvaatteesta vaikka 50euroa,jos tiedän laadun ja kaupan hinnat,Eihän vaatteen arvo siitä laske,että se on kirpparilla käynyt!Aivan hullua ajatella,että kaikki pitäis saada 1-2 eurolla! Täytyy vain tietää merkit ja laatu ja mitä etsii.

Mieki maksan hyvästä ihan hyvin. Ostin justiin kyllä sikasöpön POP:n bodyn ja mekon tytölle vaan yhteensä vitosella!! =) Vähä ihania tuollaiset löydöt.=)

Yhteistyössä