S
Sitten
Vieras
on vähän huono sivuuttaa vastapuoli jos ei edes jaksa lukea saati perehtyä yhtään mihinkään.Alkuperäinen kirjoittaja höpskukkuu;28799237:Minä olen nopeatempoinen ihminen. En toki osaa englantia hyvin, mutta suurin este on etten jaksa alkaa sanakirjan kanssa setvimään. Sen takia olen vieraillut, jossain tiede.fi keskustelupalstalla ja joskus selannut vapaa-ajattelijoiden sun muiden foorumeita. Yritin myös joku aika sitten googlettaa iänmääritysjuttuja sitä hiili14 juttua, mutta tieteilijöiden häpeäksi on pakko todeta, että heille riittää selvästi itse ymmärtää asioita ja heidän kannattajansakin tyytyvät siihen..
Dawkins ja toiset ulottuvuudet. Häneen olen tosiaan tutustunut, mutta en viitsi alkaa todellista keskustelua hänestä, ei ole minulta pois, jos olet häneen tyytyväinen. Tavallaanhan hän on juuri ed. mainitusta tieteilijä stereotyypistä ilahduttava poikkeus. Voin joskus ajan kanssa laittaa ketjun aiheesta "Dawkins, mikä idio..!"
Yleensä suurin virhe, minkä nämä ateistit ja myös kaikki muut ihmiset (uskovaisetkin) tekevät on se, että he määrittelevät Jumalan liian pieneksi.
Katsoin kerran sellaisen videon missä oli tähtien mittakaavoista, aina tuli suurempi tilalle. Se oli hyvin toteutettu. Kuvaava. Se oli tarkoitettu sanomaan uskovaiselle, että teidän Jumalanne on liian pieni. Kyllä! Se todella muutti minun käsitystäni Jumalasta.
Mitäs niissä iänmäärityksissä on vialla?
Ok, eli et jaa näkemyksiä, mutta et sen enempää kyllä halua keskustellakaan niistä..
Sepä se, kun ei ole mitään mitä mitata, joten sitä voi siinä vaiheessa heitellä vaikka hatusta (kuten joseph smith) juttuja.
Mutta eihän tuo todista sitä, että määritelmät olisi jotenkin liian pieniä, eihän tuollainen perustu taaskaan muuhun kuin omaan mielikuvitukseesi.