J
"Jaa"
Vieras
Eli sinusta ei löydy samoja kemikaaleja kuin kaikista muistakin?Mää en oo ottanu ku Buranaa
Sinun tuntemuksesi ei ollut hourailua, muilla vaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eli sinusta ei löydy samoja kemikaaleja kuin kaikista muistakin?Mää en oo ottanu ku Buranaa
juurikin se dmt.No mitkäs kemikaalit ihmisessä nyt tekee eri kokemuksia?
juurikin se dmt.
Jostain syystä samaa kemikaalia löytyy paljon kierrosta myös skitsofreenikoilla.
Ja onhan siellä kehossa paljon muutakin, muita tryptamiineja, dopamiinia, adrenaliinia, opiaatteja, gammaa..
DMT:tä erittyy normaaleilla ihmisillä lähinnä vain nukkuessa, sairailla myös hereillä jolloin tulee kaikenlaista houretta.Ja näitä erittyy juuri silloin kun rukoilee Jeesusta? Miten samoja fiboja ei välttämättä tule kun rukoilee vaikka kiveä tai puuta?
Mä olen saanut mieleeni muutaman kerran selkeitä kuvia, joita voisi joku pitää hallusinaatioina. Mutta ne on toteutuneetkin mun elämässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä;28800451:DMT:tä erittyy normaaleilla ihmisillä lähinnä vain nukkuessa, sairailla myös hereillä jolloin tulee kaikenlaista houretta.
Jesseä rukoillessakin saat mielihyvää, ja ne tuntemukset syntyy kemikaaleista, olet varmaan kuullutkin dopamiinista ja serotoniinista, se taasen ettei kaikesta saa samoja viboja, riippuu ihan siitä henkilöstä, joku toinen uskoo jeesukseen ja saa siitä kiksejä, joku halailee puita.
Tarkoitatko siis jotain enneunia tms?
Kaikki me sairaita ollaan, toiset enemmän ja toiset vähemmän.Ekan lauseen perusteella uskovat ovat siis sairaita? Mites kun mulla ei ole tapana nähdä muuta kuin merkityksellisiä näkyjä, en siis näe jotain sateenkaari-galaksi-tähtipöly-leijailuja? Mielenterveyskin on kutakuinkin kohdillaan, jos testattaisiin.
Enneuniin en usko, tai en luota niihin. Mun saamat kuvat on tulleet valveilla, tai puoliunessa. Enkä ole niitä itse ollut mitenkään avittamassa.
Kaikki me sairaita ollaan, toiset enemmän ja toiset vähemmän.
Se hourailun määrähän riippuu täysin siitä ihmisestä, jotkut esim. näkee jotain värikkäitä "auroja" ihmisten ympärillä yms.. toisilla on vahvemmat tropit kierrossa kuin toisilla.
Mielenterveyden määritelmä taasen riippuu paljolti yhteiskunnan arvoista, täällä lapsia raiskaava äijä on sairas, mutta jossain muualla ihan normaali pulliainen.
Psykologiassa yleensä kuitenkin on tapana nähdä mieli jotenkin sairaana, jos kokee vaikkapa jotain näkyjä tai muita harhoja, vaan jostain syystä heti kun sille annetaan uskonnon leima, ne harhat ja näyt ei olekaan merkkejä sairaudesta vaan jostain muusta, tällaisen asenteen motiivit taasen lepää jossain muualla.. Luuletko että se on ihan sattumaa, että L.Ron Hubbard hyökkäsi myös nimenomaan psykologiaa vastaan?
Mistä tiedät, että unessa saadut näyt ei ole uskottavia, mutta hereillä saadut on?
Eikös tuolla periaatteella jumala pitäisi olla kaikkein epäuskottavin, se kun on houreena niin yleinen?Eri ihmisten unista en ole varma koska toteutuneita enneunia on ihmisillä, ja onhan Raamatussakin ollut esim. Joosefilla enneunia. Mutta ylipäätään selkeiden kuvien näkeminen (joko heijastettuna esim. seinään tai sielun silmin nähtynä) keskellä kirkasta päivää on harvinaisempaa kuin unien näkeminen, koska joka ihmisellä voi olla tarkkojakin unia joka yö jotka ei kuitenkaan toteudu. Näkyjä ei näe niin usein, joten ne pistävät miettimään.
arveli että ihan terveen paprut olisi tulossa..![]()
Kui? Kyllä mä ihan bi olen ollut. Mutta mitään 100 %:sta paranemista en edes jaksa ajatella, koska mä en vaivaa päätäni mun seksuaalisella suuntautumisella. Mun päänuppi ja geenistö tarjoaa muutakin häröilyä joka päivä mietittäväksi, tuo on vain yksi.
Mutta ei kai tästäkin tehdä homoketjua?
Kun se kaikkien usko tuntuu poikkeuksetta perustuvan johonkin henkilökohtaiseen kokemukseen?No kuinkas yleinen se on? Puhutko nyt perusluterilaisen jostain varovaisesta vakaumuksesta ja hiljaisesta huokauksesta kirkonpenkissä vai varsinaisista näyistä ja ilmestyksistä?
Minulla on ainakin suojelusenkeli, aurinkoenkeli, opasenkeli ja useita opettajaenkeleitä. Olen pyytänyt niitä Jumalalta. Lisäksi teen yhteistyötä useamman arkkienkelin ja muiden enkelien kanssa, kun parannan ihmisiä pääasiassa facebookissa enkeliparantajat ryhmässä. Muuallakin olen parantanut, jos olen nähnyt, että on tarpeen.
Kyllä sitä enkeleihin saa uskoa. Esim. Raamatussa 1. Moos. 24:40 Aabraham pyytää Jumalaa lähettämään enkeleitä palvelijansa edellä, jotta palvelijan matka onnistuisi. Tähän Raamatun lauseeseen perustuu minunkin oikeutus pyytää Jumalaa lähettämään enkeleitä parantamaan. Lisäksi Jeesus on Raamatussa sanonut, että uskovat voivat laittaa kätensä toisen ihmisen päälle ja parantaa käsillään Isän avulla samalla pyytäen Isältä ihmisen parantamista. Voi jopa sanoa, että Jeesus pyytää tekemään niin. Jeesus on jopa näyttänyt, että voi käskeä paranemaan.