Saako netistä tilattua mistään paneeliverhoihin niitä painoja?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minna

Vieras
Täällä takapajulassa niitä ei oo missään ja mihkään isompaan kaupunkiin/kauppaan en pääse vasta kun ens kuussa, verhot oottas, mut painot puuttuu :(
Eikä oo ees rautakauppaa lähimainkaan et vois siletä ostaa....
 
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ujuta puhdasta koristehiekkaa tms. sinne painoksi.

tää ois hyvä idea, mutta en saa sitäkään mistään :(

Siis kuinka perähikiällä asut? Itse asun 100 km päässä lähimmästä isommasta kaupungista ja alle 3000 asukkaan paikkakunnalla, mutta kyllä täältä saa tilaamalla mitä vain. Ja ihan rautakauppakin löytyy.
 
todella jumalan selän takana, täällä ei ole kun yksi "kauppa" oikeestaan elintarvike kioski, jonka yhteydessä baari :D ja ei tänne tilata mitään paneeliverhojen painoja :D :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
todella jumalan selän takana, täällä ei ole kun yksi "kauppa" oikeestaan elintarvike kioski, jonka yhteydessä baari :D ja ei tänne tilata mitään paneeliverhojen painoja :D :(

No voi sanoa, että asut perähikiällä.:D Olen itse kuvitellut, että asun hevonkuusessa.:D

Oletko katsonut esim. netanttilasta tai elloksesta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
todella jumalan selän takana, täällä ei ole kun yksi "kauppa" oikeestaan elintarvike kioski, jonka yhteydessä baari :D ja ei tänne tilata mitään paneeliverhojen painoja :D :(

No voi sanoa, että asut perähikiällä.:D Olen itse kuvitellut, että asun hevonkuusessa.:D

Oletko katsonut esim. netanttilasta tai elloksesta?

todellakin :D ei tänne aurinkokaan muista aina paistaa :D joo kattelin mut ei ollut, en tiiä mistä nettikaupasta vois enää ettiä :(


 
Alkuperäinen kirjoittaja m:
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35448&productId=165542&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Tässä on mukana ripustustangot + painot



ei ois ollu pahan hintaset vaikka ennoita ripustustankoja tarvikkaan,mut siel oli pienen toimitettava tilaus 25e enkä kyllä rupee mitään turhaa ostaa sen takia et noi saan, ku siinä tulee muutenkin turhaa noi tangot, noh kait se on ootettava ens kuuhun et pääsee ihmisten ilmoille
 

Yhteistyössä