Saako naimisissa oleva nainen fantasioida toisesta miehestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rouvashenkilö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rouvashenkilö

Vieras
Olen 36-vuotias ja onnellisesti naimisissa 6 vuotta vanhemman miehen kanssa. Olemme olleet yhdessä 5 vuotta. Yhteisiä lapsia ei ole vielä, mutta molemmilla lapset edellisistä suhteista. Yhteistä lasta yritämme saada.

Olen nyt kuukauden ajan taas fantasioinut 18 vuotta vanhemmasta miehestä. Haaveilin tuosta miehestä jo ennen kuin tapasin nykyisen mieheni. Näin miehen ensimmäisen kerran n.10 vuotta sitten kun hän muutti tälle paikkakunnalle. Tuolloin ajattelin miehen olevan virallinen ja tosikko koska pukeutui niin siististi kauluspaitoihin yms. Ulkonäkö kuitenkin miellytti heti. Ajattelin miehen puhuvan kirjakielellä tms. kun pukeutui noin ja muutti Etelä-Suomesta. No jossakin vaiheessa kävi niin, että mun piti asioida miehen työpaikalla ja mennä hänen juttusille. Kun mies avasi suunsa niin ei pelkästään ääni ollut ihana vaan mies puhuikin samaa murretta kuin itse puhun. :LOL:

Myöhemmin selvisi, että mies olikin tältä paikkakunnalta kotoisin ja on paluumuuttaja. Yli 20 vuotta muualla ei ollut vienyt miehen murretta. (y) Aina kun näin miehen niin huokailin mielessäni, että tuon kun saisi. Eikä mies aina ollutkaan kauluspaidoissa yms. vaan töiden puolesta välillä sellaisissa sinisissä työhousuissa ja takissa. Itse olin tuolloin sinkku, mutta miehen tiesin olevan varattu. Siksi en tehnyt mitään elettäkään siihen suuntaan, että yrittäisin iskeä miestä.

Nyt olen siis naimisissa, mutta aina ajoittain tuo mies pyörii mun mielessä. Haaveilen erilaisista tilanteista joissa tapaisimme ja päädyimme sänkyyn. Kuvittelen kuinka mies olisi rauhallisen olemuksensa alla oikea villipeto sängyssä. Eikä juttu jäisi pelkkään seksiin vaan johtaisi parisuhteeseen.

Kaikki tämä tapahtuu kuvitelmissani niin, että olemme molemmat sinkkuja. Mistään pettämisfantasiasta ei ole kyse. Rakastan aviomiestäni enkä voisi koskaan pettää häntä. En voi myöskään kuvitella, että eroaisimme. Voihan olla, että tuo haaveiluni kohde on täysi kusipää ja ihan paska sängyssä. :LOL::LOL: En tiedä kuvittelenko vain, mutta tuntuu, että tuo mies on alusta asti välillä katsonut pitkään mun päälle. Voi toki olla, että tuo on mun omassa päässä.

Tulipahan pitkä sepostus ja varmaan vähän turhaakin tekstiä. Mutta siis saako varattu ihminen fantasioida toisesta? Mitään pettämisaikomuksia ei todellakaan ole. En ikinä pilaisi avioliittoani rakastamaani mieheen ja pilaisi elämäämme.

Se kai riippuu itsekunkin ajatuksista siitä, missä menee pettämisen raja.

Mä en tykkäisi, jos mun mies säännöllisesti fantasioisi toisesta. Toisista olisi parempi. Joten se olisi mullekin okei. Paitsi että mun seksifantasioissa vastapuoli on kasvoton. Muutoin sen sijaan voin kyllä muistella menneitä ja olevia ihastuksia.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Se kai riippuu itsekunkin ajatuksista siitä, missä menee pettämisen raja.

Mä en tykkäisi, jos mun mies säännöllisesti fantasioisi toisesta. Toisista olisi parempi. Joten se olisi mullekin okei. Paitsi että mun seksifantasioissa vastapuoli on kasvoton. Muutoin sen sijaan voin kyllä muistella menneitä ja olevia ihastuksia.
Olevia ihastuksia? Siis on ok ihastua toiseen, mutta fantasiointi ei ole ok?

Olevia ihastuksia? Siis on ok ihastua toiseen, mutta fantasiointi ei ole ok?

En mä niin sanonut. Jos mun fantasioissa ei näy kasvoja, ei se tarkoita sitä etteikö niin saisi tehdä. En mä kasvoja tietoisesti poista. Ne vaan eivät ole mulle oleellisia.

Ja ihastukset monikossa. Jos niitä olisi vain yksi saattaisi siitä muodostua ongelma.

Saa fantasioida, miksi ei saisi. Sitä tekee lähes kaikki, sillä kyllä ajatuksiin vaan singahtaa aivan arvaamattomia kuvitelmia. Ja miksi ei saisi olla ihan oma, vaki fantasiakohde, nuori tai vanhempi? Ei se johda mihinkään kiellettyyn kun vaan haaveilee.

Yhteistyössä