Siskon miehestä mietintää...

Raitalankakäärme IV

Aktiivinen jäsen
21.06.2005
5 190
1
38
Sisko on nyt jokusen kuukauden seurustellut todella ihanan ja symppiksen miehen kanssa, ovat ihan hulluina toisiinsa, hassut höpsykät :heart: Meidän suku tykkää miehestä ja miehen suku siskosta, kaikki siis hyvin.

Vaan kun nyt olen tuota miestä katsellut, niin alkoi mietityttää että millaisia ihmeellisiä naisia sillä on oikein ollut, kun se jotenkin tuntuu koko ajan alitajuisesti olettavan että nainen suuttuu vaikka mistä. Grillailtiin täällä meillä, ja tarjottiin olutta, niin mies ensin kysyi lupaa siskolta saako ottaa ruuan kanssa yhden oluen. Sisko ihmeissään kun kysyi ja sanoi että häh, tietysti saat. Mies kuitenkin vielä kovasti katseli siskoa kuin koiranpentu, ja kun sisko ihmetteli että mitä nyt, niin mies siihen että katsoi ilmeestä että miten sisko OIKEASTI suhtautuu, että uskaltaako nyt ottaa, että ei sitten kotona tule sanomista. Ja miehellä ei siis ainakaan siskon mukaan mitään alko-ongelmaa eikä mitään...

Tuo nyt oli vain esimerkki, tuo sama asenne näkyy muissakin pikkuasioissa... ja tiedän että sisko ei todellakaan ole mikään pirttihirmu. Mietityttää vaan nyt kovasti että millainen nainen saa jotenkin miehen tuolla tavalla alistettua, että asenne seuraa mukana monta vuotta jälkeenpäinkin...

täällähän on koko ajan juttua siitä miten tongitaan miehen puhelimet, sivuhistoriat, postit, työkaverit ja valitetaan siitä kun mies ottaa oluen, käy baarissa, käy kaupassa eikä osaa ostaa mitään jne jne...lista on loputon.

sellaisia naisia on paljon jotka nalkuttaa jatkuvasti ihan kaikesta ja nuijivat muutenkin kokoajan henkisesti esim heittelemällä ivallisia kommentteja muka huumorilla toisten ihmisten läsnäollessa. jotkut käy jopa miehen kimppuun suuttuessaan :|

Omituista siinä on vielä se että yleensä sellaiset naiset eivät kuitenkaan ystäviään kohtele samalla tavalla, vain niitä miehiä :/

Ja moni mies vielä pitää sitä "akkojen nalkutusta" normaalina. On munkin miehelle esitetty sen kavereiden toimesta ihan ihme kysymyksiä kuten se että kuinka mä päästän sen autohallille ropaamaan autoja ja enkö mä suutu siitä
:o

Ehkä se on vaan niin rakastunut, et haluaa varmistaa, että tekee kaiken oikein. :) Varmaan ajan kanssa uskaltaa olla ihan oma itsensä, ei tohon välttämättä liity kamalia kokemuksia naisista. Alkuhuumaa mä luulen!

Voihan tuo johtua edellisistä parisuhteista tai sitten jo lapsuudenkokemuksista. Tai sitten niin että mies on oppinut tuohon jo lapsena ja puolisoiden käytös on sitä vaan vahvistanut. Itselläni on ollut heikko itsetunto nuoresta asti ja olen jotenkin onnistunut valitsemaan puolisoikseni pitkälti isäni kaltaisia alistavia miehiä...Omanarvontuntoni onkin jo niin heikko että joudun työstämään sitä terapiassa. Mutta toivottavasti siskosi saa valettua mieheensä uskoa. Enkä tarkoita tällä että hänen täytyisi, eihän parisuhde ole terapiasuhde, mutta jos hän välittää niin onhan siitä apua. Mutta kiva, että muuten kaikki sujuu ja mies on mielestänne kaikinpuolin hyvä tyyppi. Yrittäkää ymmärtää häntä, sillä tuollainen tilanne on aina kurja. Itse olen ainakin kärsinyt siitä valtavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olisiko otsikko pitänyt olla "Siskon koiranpennusta mietintää" ? Mieshän tuo tuskin on.

Kylläpä oli törkeä kommentti. Olet kyllä tosi moukka jos ihan oikeasti noin ajattelet. Ei tosiaan ole ihme että niin moni ihminen voi huonosti kun tuommoset itseään täynnä olevat paskapäät laukoo typeryyksiä. Ehkä se on sun ex?

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Minä en kestäisi, jos mies olisi noin tossu.

Jotkut vaan on niin alistettuja, ei ne tahallaan nynnyjä ole. Naiset todella osaa alistamisen... Mulla tosi huonoja kokemuksia naisista, että olin nynny... Mutta tuo mukava nainen (nykyisin vaimoni) sai minut ryhdistäytymään kohtelemalla mua ystävällisesti ja ihmeen kunnioittavasti kun alettiin seurustella. Hän tykkäsi minussa monista piirteistä (kun olin jo uskonut ettei minussa ole mitään hyvää enkä saa mitään omasta puolestani sanoa naisen seurassa) ja nykyään olen itsevarma enkä enää alistuisi. Opin rakastamaan itseäni ja muita, erityisesti tuota ihanna Naista. :) Ja parasta on kun oma vaimo pitää mua miehekkäänä...

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:

Jotkut vaan on niin alistettuja, ei ne tahallaan nynnyjä ole. Naiset todella osaa alistamisen... Mulla tosi huonoja kokemuksia naisista, että olin nynny... Mutta tuo mukava nainen (nykyisin vaimoni) sai minut ryhdistäytymään kohtelemalla mua ystävällisesti ja ihmeen kunnioittavasti kun alettiin seurustella. Hän tykkäsi minussa monista piirteistä (kun olin jo uskonut ettei minussa ole mitään hyvää enkä saa mitään omasta puolestani sanoa naisen seurassa) ja nykyään olen itsevarma enkä enää alistuisi. Opin rakastamaan itseäni ja muita, erityisesti tuota ihanna Naista. :) Ja parasta on kun oma vaimo pitää mua miehekkäänä...

Aivan mahtavaa - onnea sulle, sen olet taatusti ansainnut (niinkuin jokainen meistä, ne kaikkein typerimmätkin)!

Alkuperäinen kirjoittaja itse samanlainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:

Aivan mahtavaa - onnea sulle, sen olet taatusti ansainnut (niinkuin jokainen meistä, ne kaikkein typerimmätkin)!

Kiitos! :)

Yhteistyössä