en ikäväkseni ole Suomessa tavannut yhtäkään miestä joka ei heti seurusteluvaiheessa joko vaadi puoliksi maksamista kaikessa tai suorastaan mene naisen kukkarolle. Englannissa taas on aivan tavallista että mies maksaa, ja kyllä se muuten tuntuu vaihteeksi todella mukavalta. Noin yleensäkin miehet siellä ovat monin verroin kohteliaampia kuin miehet Suomessa, ovia avataan, matkalaukkujen nostamisessa junaan autetaan pyytämättä, ja kun nyt (viimekin) reissulla eksyin, muuan mies soitti mulle omasta kännystään taksin, odotti sitä mun kanssa ,saattoi mut autolle ja avasi autonovenkin vielä, Suomessa luultavasti vastaavassa tilanteessa mies sanoisi että joo lähin taksitolppa on tuolla 500 metrin päässä.
Ja mulle sopii todella hyvin vanhanaikainen malli jossa miehellä ja naisella on omat tehtävänsä ja roolinsa. ei mulla ole mitään hinkua todistella älykkyyttä ja /tai itsenäisyyttäni pyrkimällä olemaan ja toimimaan kuten mies joka tilanteessa. Ei mun tarvitse osata kaikkia teknisiä ja / tai raskaita hommia, kun sitä varten on olemassa miehiä, jos ei omaa ole, niin naapurista löytyy.
Ja itseasiassa kun on vähän avuton ja ihastelee silmät suurina miehen osaavuutta niin apu on taattu vastakin.
B)
Ja mulle sopii todella hyvin vanhanaikainen malli jossa miehellä ja naisella on omat tehtävänsä ja roolinsa. ei mulla ole mitään hinkua todistella älykkyyttä ja /tai itsenäisyyttäni pyrkimällä olemaan ja toimimaan kuten mies joka tilanteessa. Ei mun tarvitse osata kaikkia teknisiä ja / tai raskaita hommia, kun sitä varten on olemassa miehiä, jos ei omaa ole, niin naapurista löytyy.
Ja itseasiassa kun on vähän avuton ja ihastelee silmät suurina miehen osaavuutta niin apu on taattu vastakin.
B)