saako munkin puhua selän takana joskus?B),eilen ravintolassa nähty....

Alkuperäinen kirjoittaja Siohvi:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
,mies vain maksaa laskuja,kun en mä tykkän sellaista tehdä

Ihana =)

Joidenkin elämä on niiiiin helppoa =) tässä ketjussa saa ainakin nauraa...sitä ollaan niin "leidiä" olevinaan, että
"mä en tykkää maksaa laskuja, niin mies saa luvan maksaa kaiken" =))

Alkuperäinen kirjoittaja Hei!:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:
|O 2009, huomentaa :wave: B)

Joo, olispa ihana kun ukko maksais aina kaiken ja avais oven, ja riisuis takin... Mut ei. Se maksaa lainan, sulkee oven ja riisuu korkeintaan pikkarit.. :whistle:

mua ei kiinosta vaikka olisi vuos 2099,niin mä olen kuitenkin nainen ja pysyyn naisena,enkä vahvasta osapuolesta maksan yhtään mitään ikinä.Vain jos naimisissa ja yhteiset rahat,niin mulla ei ole väliä kuka maksaa,muuten,kaikki tollaiset mul**t heti pois jotka naisen lompakolla kehta elää jo seurustelessa

Mitä helvettiä se naiseus siihen kuuluu jos maksaa ukolle joskus jotain?
Mua kuvottaa tollaset aapeen kaltaiset pummit, jotka olettaa et mies maksaa aina ja kaiken :x

Avioliitossa on eri asia! Puhuttiin seurusteluvaiheesta! Todellisia moukkia tuollaiset miehet.

Ei sulle tullut mieleen, että seurusteluvaiheessakin nainen voi, ja ehkä jopa haluaa silloin tällöin maksaa miehenkin ruuat.. Voi pyhä yksinkertaisuus...

Itse kun seurustelin, ja kävin siis miehen kanssa treffeillä, niin ekalla kerralla mies halusi maksaa molempien, vaikka itse olsiin maksanut oman osuuteni. Toisellas kerralla minä sitten maksoin molempien ruuat. Ja näin edelleen jatkuen.

Että jos joku ei ymmärrä niin voi hakeutua viakkapa hoitoon: "And we are walking, and we are walking.."